'Get Ready for Security'-campagne Schiphol succesvol
Schiphol heeft in samenwerking met ACT.agency, Popcorn Stories en Initiative in aanloop naar de vakantieperiode een nieuwe campagne gedraaid: ‘Get Ready for Security’. Deze campagne, gericht op reizigers, biedt praktische tips om soepel en stressvrij door de securitycontrole te komen op Schiphol.
De campagne is gelanceerd om reizigers te helpen tijdens de drukke vakantieperiodes, zodat zij opgewekt, soepel en stressvrij door security gaan. Dit positieve gevoel staat centraal in de campagne die liep in aanloop naar de vakantieperiode is gelanceerd.
Michiel Klein Schiphorst van ACT.agency: "Bij het ontwikkelen van deze campagne wilden we de securitycontrole zo zorgeloos en stressvrij mogelijk maken. Dat begint bij een goede voorbereiding en resulteert in reizigers die met een goed gevoel door security gaan. Het concept ‘dancing through security’ haakt hier op een leuke manier op in. Deze positieve vibe van de dansers toverde een glimlach op het gezicht van mensen die op reis gingen via Schiphol."
Positief geluid van social tot radio
De videocommercials en advertenties waren te zien op YouTube, Facebook, Instagram en TikTok. Daarnaast was de campagne rondom de zomervakantie te horen op radiozenders als Qmusic, Sky Radio, Radio 538, Radio 10, Joe, Veronica en via DAB+. Ook zijn er mailings verstuurd en influencers ingezet om de boodschap te verspreiden.
Schiphol_Get Ready For Security_Evelyn_15s_9x16 from ACT.agency on Vimeo.