Havas Lemz breidt Bolletje-wereld uit in 'pittige' campagne
Bolletje introduceert haar nieuwe assortiment met een 'pittige' campagne, ontwikkeld door Havas Lemz. De pas verkrijgbare crackers bevatten namelijk maar liefst 60% zaden en pitten. In de campagne is het vertrouwde gezicht bakker Daan te zien, maar ook de nieuwe karakters Souraya en Vic.
"De personages waarvoor bakker Daan de nieuwe repen heeft bedacht, laten zien dat voedzame tussendoortjes niet alleen lekker zijn, maar je ook weer een boost geven", vertelt Karlijn Ordelmans, marketingmanager bij Bolletje. "Souraya is de slimme studente die tussen het studeren door een voedzaam tussendoortje nodig heeft. En Vic is de sterke verhuizer die tijdens zijn zware werk wel wat extra pit kan gebruiken. Hiermee laten we verschillende relevante situaties zien waarin de Zaden & Pittenrepen goed van pas komen."
"We hebben weer met veel plezier aan de nieuwe commercial gewerkt," aldus Lieke van Herk, die samen met Marly van Helfteren binnen Havas Lemz het creatieve team voor Bolletje vormt. "Binnen de Bolletje-wereld, die we twee jaar geleden introduceerden, vinden we zoveel creatieve vrijheid. We spelen in op herkenbare behoeftes die we een tikkeltje uitvergroten en lekker kleurrijk vormgeven. Dat levert weer een typische Bolletje-film op, inmiddels de vierde in de serie."
Credits
Klant: Karlijn Ordelmans, Lotte Boerrigter
Bureau: Havas Lemz
Agency producer: Havas Rise
Regie: Rob Lücker (HazazaH)
Grading en Online: The Compound
Geluid: Public Audio
Muziek: Remus Ockels
Fotografie: Anne van Zantwijk
Media: Havas Media
Zie hier de campagnefilm vol pit: