Jumbo zet ontwikkeling centraal in wervingscampagne
Een bijbaan bij Jumbo betekent veel meer dan alleen leren vakkenvullen. Je leert ook omgaan met mensen en zelfstandig keuzes maken. Deze handige skills staan centraal in de nieuwe wervingscampagne van de supermarktketen, ontwikkeld door Kaliber.
De propositie is gebaseerd op het inzicht dat jongeren hun keuze voor een bijbaan steeds meer baseren op wat ze er kunnen leren. 'Natuurlijk blijven sfeer en salaris belangrijk, maar in communicatie kunnen we daar niet alleen het verschil mee maken', aldus Kirsten Smits-van Heugten, Manager Recruitment & Employer branding.
'We zien mooie voorbeelden van wat jongeren leren in hun eerste bijbaantje bij Jumbo dus deze verhalen geven we graag een podium. Deze nieuwe focus op ontwikkeling past goed bij ons als werkgever en het is gewoon enorm relevant voor de nieuwe generatie die we willen aantrekken.'
De campagne wordt de komende weken ingezet op social kanalen, in Digital Out of Home en in de Jumbo winkels. Op de landingspagina zijn verschillende verhalen te vinden van Jumbo medewerkers die vertellen over hun nieuw verworven skills.