
Lidl komt na 28 jaar met nieuwe slogan in Nederland: 'Je verdient 't'
Lidl lanceert een internationale herpositioneringscampagne waarmee de supermarktketen emotie wil toevoegen aan de merkbeleving. Tegelijkertijd introduceert de Duitse discounter voor het eerst in 28 jaar een nieuwe slogan in Nederland: 'Je verdient 't.' Het doel: doorgroeien naar één van de grootste en meest geliefde merken van Europa.
Niet alleen product en prijs staan centraal in de huidige en toekomstige merkcampagnes, maar ook de manier waarop Lidl waarde toevoegt aan het dagelijks leven van 5 miljoen wekelijkse klanten in Nederland. Stephanie Both, CCO Lidl Nederland: "Lidl wil inspireren, ondersteunen en er zijn als het er écht toe doet. De nieuwe slogan 'Je verdient ‘t.' maakt dat zichtbaar. Lidl biedt niet alleen waar voor je geld, maar is er op alle kleine en grote momenten in je leven."
Stephanie Both vervolgt: "Klanten kiezen met hun hoofd, fans kiezen met hun hart. Wij willen de relatie met onze klant versterken in plaats van alleen de winkel te zijn waar je je boodschappen doet. Tegelijkertijd willen we meer betekenen voor onze collega’s en onze partners. ‘Je verdient ’t.’ staat voor het erkennen van wat mensen belangrijk vinden: veiligheid, betrouwbaarheid en de mogelijkheid om je dromen te realiseren."
Nieuwe campagne
Lidl lanceert een nieuwe campagne die loopt van 21 september tot en met 12 oktober. Televisie, radio, social media, out-of-home en digitale kanalen worden ingezet om het vernieuwde merkverhaal uit te dragen. Tegelijkertijd introduceert Lidl een vernieuwde visuele identiteit: fris, herkenbaar en consistent in alle landen waar Lidl actief is.
Bekijk 'm hier: