Motorola lanceert ‘Styled With Moto’, een mix van fashion en AI
Motorola lanceert een fashioncampagne geheel door kunstmatige intelligentie ontworpen, in samenwerking met het bureau heaven en bureau vice versa. Met de lancering van hun nieuwe vouwbare smartphones, de razr 50 en razr 50 ultra, en hun samenwerking met het kleureninstituut Pantone, wil Motorola hun focus op innovatie en mode benadrukken.
In de campagne dragen modellen outfits die gecreëerd zijn met behulp van AI en geïnspireerd zijn op het Batwing-logo van Motorola. De zes kleuren van de vouwbare smartphones worden in elke outfit uitgelicht in deze film.
Elke outfit is samengesteld uit duizenden door AI gegenereerde afbeeldingen en geselecteerd op stijl en materiaal. Deze beelden zijn vervolgens aangepast om het Batwing-logo van Motorola op een natuurlijke manier te integreren en daarna met behulp van AI-tools verder verfijnd en geanimeerd. De soundtrack van de film, eveneens door AI gegenereerd, bevat de “Hello Moto” jingle, die traditie en innovatie samenbrengt.
Deze campagne draait om de visie van het merk: een toekomst waarin technologie en mode samenkomen om unieke en inspirerende ervaringen te creëren.