Nieuwe Sultana campagne 'Je kunt 'm maar beter op zak hebben' vanaf deze week live
De nieuwe, vrolijke Sultana campagne laat zien dat het altijd een goed idee is om een Sultana op zak te hebben. Je weet ten slotte nooit wat er kan gebeuren. De campagne is gemaakt door TBWA\NEBOKO.
Wie is er niet mee opgegroeid, een pakje Sultana in je broodtrommel of broekzak wanneer je erop uit ging? Sultana is de uitvinder van de iconische fruitbiscuit voor tussendoor en nog steeds een toonaangevend merk binnen de in-between categorie. Nu is het tijd om die plek verder uit te brieden met meer functionele en BFY (better for you) producten, oftwel voeding die beter is voor je gezondheid.
In deze nieuwe vrolijke campagne herinnert Sultana iedereen eraan dat je maar beter een lekker tussendoortje op zak kunt hebben. Het leven is onvoorspelbaar en zit vol verrassingen, dus zorg dat je goed voorbereid bent met Sultana. In de campagne komen verschillende redenen voorbij om een Sultana op zak te hebben. Stel je voor dat je opeens wakker wordt midden op zee in een opblaasbare band of plots klem komt te zitten in een opvouwbare bank? Dan kun je maar beter een Sultana op zak hebben.
De hoofdrolspeler in de campagne is een oude bekende: Mr. Jummy. Jaren geleden geïntroduceerd als merkicoon van Sultana en nog steeds zeer herkenbaar voor een groot deel van de shoppers. Hij komt in deze campagne letterlijk uit een broekzak en biedt de hoofdpersoon een Sultana aan. Daarnaast duikt hij op in outdoor en instore. Deze campagne is de eerste onder het nieuwe merkplatform van Sultana: Fuels your body, Sparks the Fun.
Credits
Klant: Pladis – Sultana
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Hobby Film
Post Productie: The Compound
Muziek: MAKE
Bekijk de commercial hier: