Prominent zet service centraal in nieuwe campagne

Prominent zet service centraal in nieuwe campagne

03-02-2025 (10:48) - Campagnes

Of het nu de deskundigheid van de zitexperts in de winkels is, de toewijding die in elk product wordt gestopt, of de zorgvuldigheid bij het thuisbezorgen van de stoel of bank: servicegerichtheid zit in het DNA van Prominent. Daarom staat in de nieuwe campagne van de marktleider in relaxstoelen en banken service centraal, ontwikkeld door Fitzroy.

Erik Warnaar, CMO Prominent: "We hebben gekozen voor Fitzroy omdat zij verder denken dan alleen een nieuwe TV-commercial. Nu hebben wij een merkconstruct dat volledig full-funnel wordt uitgerold. Passend binnen de rol van elk kanaal. Waarmee we onze service in de punt kunnen zetten, zonder dat onze producten op de achtergrond komen. We zetten met deze merkcampagne onze zitexperts centraal in onze winkels, laten zien dat onze producten naar eigen smaak en maat samengesteld kunnen worden. Want dat weten heel veel mensen gewoon nog niet."

Jur Baart, oprichter Fitzroy: "Voor deze mooie klant hebben we wederom gewerkt met onze Distinctive Brand Asset-filosofie. We hebben een team van zitexperts die we ook online verder gaan uitrollen. We hebben de identiteit nu ook full-funnel proof gemaakt. En subtiel laten we ‘relax’ terugkomen in een eigen gemaakte titelsong van Maryn Charlie met een link naar de categorie relaxstoelen. Zo willen we dat het merk Prominent in het hoofd nog meer wordt verankerd van meer mensen en het bezoek aan de winkels en de website verder verhogen."

De commercial is geregisseerd door Blue Ter Burg van Tebbernekkel en is vanaf deze week te zien op televisie. De campagne wordt verder uitgerold in print, radio, online advertising en via de sociale kanalen van Prominent.