Special Ops onderzoekt DNA om oorsprong talent te ontdekken
Veel bedrijven uit de technische arbeidsmarkt claimen dat hun personeel unieke vaardigheden heeft. Special Ops nam de proef op de som. De technisch dienstverlener uit Eindhoven ging op zoek naar het DNA van hun ZZP'ers in de procesindustrie om de oorsprong van hun unieke talenten te ontdekken.
Uit dit DNA-onderzoek bleek dat de voorouders, en daarmee de oorsprong van haar zzp’ers, teruggaan tot de oude handels- en zijderoute; eeuwenlang een cruciale corridor voor de uitwisseling van culturele invloeden, kennis en vakmanschap. "Het DNA van onze zzp’ers toont een bijzondere oorsprong, waarvan wij de kernkwaliteiten ook echt elke dag terugzien bij onze mensen", aldus Suzanne van der Horst, Head of Brand & Marketing bij Special Ops.
"Met deze campagne kijken we verder dan een cv. We willen begrijpen wat onze zzp’ers zo goed maakt zodat we de beste mensen kunnen aantrekken en behouden”, zegt Van der Horst. "En soms moet je dan een onconventionele aanpak kiezen, maar dat maakt en onderscheidt ons ook."