Sportlife's nieuwste activatie maakt festivalgangers helemaal zen
Sportlife en Megawatt brengen deze zomer 'Unexpected Freshness' naar de grootste zomerfestivals van Nederland, met de lancering van Sportlife's nieuwste acitvatie: Relax, Refresh and Recharge.
Festivalgangers krijgen door deze activatie de mogelijkheid om na alle prikkels even te relaxen, zichzelf te refreshen en weer volledig te rechargen, zodat ze daarna vol nieuwe energie verder kunnen feesten op festivals zoals R2, Dance Valley, Zin in de Zomer Fest en Latin Village.
"Na eerdere succesvolle activaties voor o.a. Red Band en Sportlife Mints hebben we nu ook een gigantische festivalactivatie voor Sportlife Mints opgezet. De fundering is gelegd voor een vruchtbare samenwerking met Cloetta in de breedte," aldus Richard Gravemaker, Account Director Megawatt.
Vorig jaar introduceerde Sportlife hun Sportlife Mints, waarbij drie herkenbare smaken van Sportlife-kauwgom sindsdien ook beschikbaar zijn in mintvorm. Om een unieke activatie te realiseren die volledig in het teken staat van de Mints, heeft Sportlife het 360º activatiebureau Megawatt ingeschakeld voor het concept, de creatie en productie van deze waanzinnige activatie. Megawatt speelt naast creatie en productie, ook een cruciale rol in sampling, marktonderzoek onder de doelgroep en influencer marketing. Hierdoor sluit de campagne perfect aan bij de interesses en verwachtingen van de consument.