Stoptobercampagne 2024 van start
Age Media is na een bureauselectie in het voorjaar een samenwerking aangegaan met Stoptober. Het resultaat van de samenwerking is nu te zien op Youtube en in de bioscoop. Er zijn radiospots en een podcastserie
Met het centrale thema Stoppers. Je herkent ze zo trapte Stoptober vorige week af, waarbij Age verantwoordelijk is voor de YouTube strategie, een drietal tv- en bioscoop commercials, drie radiospots, verschillende YouTube-formats en een podcastserie. Samen met het social media bureau Headline Interactive, is er gewerkt aan de optimalisatie van het Stoptober YouTube-kanaal.
Jennifer Feaster van Age: "Wij zijn trots te mogen werken aan deze campagne, waarbij we helemaal achter het doel én de stijl van Stoptober staan. Dus mensen op een luchtige manier verleiden om een positieve verandering te maken in hun leven.”
Agency: Age (Jennifer Feaster, Douwe Kolk, Alain de Graaf, Stephan Gonnissen)
Productie TVC's: RubenPaulRuben (Joost Biesheuvel, Yanna Panagoulopoulos)