Vandebron haakt in op Haags vliegreclameverbod
Waar Vandebron in juli nog met grote spandoeken verkondigde dat 200 duizend vandebronners niet gingen wachten op energiebeleid uit Den Haag, omarmt het bedrijf nu een keuze van de stad. In een belangrijke stap voor duurzaamheid heeft Den Haag deze week namelijk een verbod op vliegreclame ingesteld.
Dit markeert een nieuwe mijlpaal voor de stad, waarbij de focus verschuift van fossiele reclame naar groene boodschappen. Vandebron, een pionier in duurzame energie, grijpt deze kans aan om zich in te zetten voor een positieve verandering in de reclamewereld.
“Met het verbod op vliegreclame gaat Den Haag niet alleen een stap vooruit voor het milieu, maar biedt het ook ruimte aan groene reclame om te bloeien,” zegt Rolf de Rode - Campagne Lead van Vandebron. “200 duizend vandebronners krijgen meer energie van groene reclame dan van fossiele. Dit is hét moment om die boodschap luid en duidelijk te verspreiden.”
De recente campagne van Vandebron sluit aan bij deze ontwikkelingen en benadrukt dat reclame niet alleen een marketinginstrument is, maar ook een platform voor verandering. De uitingen van Vandebron zullen zichtbaar zijn in de stad en benadrukken de impact van groene energie en duurzame keuzes.