Woolsocks - The Money App neemt loyalty app OK over

Woolsocks - The Money App neemt loyalty app OK over

01-10-2024 (16:23) - Economisch

Woolsocks kondigt de overname van de loyalty app OK aan. Een belangrijke mijlpaal in de strategische uitbreiding van het bedrijf in Europa.

Deze overname breidt het aanbod van slimme financiële oplossingen en besparingsmogelijkheden voor consumenten verder uit.

Door de toevoeging van de functies van OK in de Woolsocks-app zal het bedrijf meer dan 5 miljoen gebruikers in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje en Ierland nieuwe mogelijkheden bieden. De OK-app stelt gebruikers in staat om klantenkaarten, cadeaukaarten en coupons van grote retailers zoals IKEA, Decathlon en MediaMarkt op één plek op te slaan en te beheren.

Voordelen voor gebruikers én retailers

Carlos Valenzuela, CEO van Woolstocks AG: “De toevoeging van de OK-app aan ons ecosysteem vergroot ons gebruikersbestand en biedt zowel gebruikers als retailers tools om besparingen en marketingefficiëntie te maximaliseren. Gebruikers kunnen de OK-app blijven gebruiken zoals voorheen, terwijl merken ook de mogelijkheid krijgen om gerichte campagnes te plannen.”

“Met Woolsocks en de OK-app bieden we retailers een krachtig, datagestuurd marketingkanaal. Deze inzichten helpen merken om promoties te optimaliseren, de verkoop te verhogen en budgetten effectiever in te zetten’’

Meer inzicht door open banking

Met open banking stelt Woolsocks gebruikers in staat om zonder gedoe te sparen via bestaande loyaliteitsprogramma's, terwijl retailers verdiepende inzichten krijgen in consumentengedrag, die verder gaan dan hun eigen loyaliteitsprogramma's, fysieke winkels en webshops.

 


Bureaus

Media

Marketing