12 nieuwe leden DDMA in eerste kwartaal 2023

11-04-2023 (09:35) - Marketing

In het eerste kwartaal van 2023 hebben zich bij DDMA 12 nieuwe leden aangesloten, waaronder Jacobs Douwe Egberts en LevelUp Group. Hiermee zet de branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales de groei van de aflopen jaren voort.

Ook de volgende organisaties werden begin 2023 lid van DDMA: Nic. Oud Packaging, AH Consulting, Y. Digital, Anouk's Suggestie, Studio Vi, Stichting Contribuanten Vierstroom, Engagement Factory, Campaigns Unlimited en Reinier Fundraising.

DDMA-leden lopen voorop

De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied van data, innovatie en ethiek binnen de marketingsector. Onderweroen die de komende jaren nóg belangrijker gaan worden, zo stellen experts in DDMA’s recent verschenen visierapport: het marketingteam van de toekomst. Zo krijgt marketing een onmisbare rol om duurzaamheid, diversiteit en inclusiviteit te stimuleren en is het hebben van een purpose een vereiste om je doelgroep en nieuw werktalent aan je te binden én te behouden.

Over DDMA

DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. Wij zijn een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met consumenten. Met kennis en advies helpen wij onze leden datagedreven en klantgericht te werken, een visie op datagebruik te ontwikkelen en om te gaan met wettelijke veranderingen. Ook geven we onze leden een stem in Den Haag en Brussel en professionaliseren we de sector door het ontwikkelen van zelfregulering.

 


Bureaus

Media

Economisch