Brits haarmerk Glaze lanceert op Nederlandse markt

29-08-2024 (10:40) - Marketing

Na lovende kritieken op social media en het grote succes in onder andere Engeland en de Verenigde Staten, introduceert het snelgroeiende Britse haarmerk Glaze Hair nu ook in Nederland de Glaze Hair Super Gloss. Het onditioneringsproduct revitaliseert de kleur en glans van het haar en blijft tot wel 10 wasbeurten zichtbaar.

Glaze creëert toegankelijke en kwalitatieve haarproducten die de hele dag zorgen voor glanzend, salonwaardig haar. De producten zijn PETA-gecertificeerd, veganistisch en dierproefvrij en bevatten geen parabenen, sulfaten of ammoniak.

De Glaze Hair Super Gloss is het eerste product dat het Britse haarmerk in Nederland lanceert. De kleurconditioner, verpakt in de herkenbare ronde knijpfles, kan na het wassen worden gebruikt om de kleur en glans van het haar te versterken. 

Senior brand manager Harriet Johnson: "We zijn enorm enthousiast om samen met Kruidvat Glaze Hair voor het eerst van het Verenigd Koninkrijk naar het vasteland van Europa te brengen. Deze samenwerking stelt ons in staat om ons merk verder te laten groeien en nieuwe markten te betreden.’’

De Glaze Hair Super Gloss is nu verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland voor €16,99 in 16 tinten en geschikt voor alle haartypes. 


Bureaus

Media

Economisch