fritz-cola lanceert biologische limonade Anjola

06-09-2023 (11:12) - Marketing

Terwijl de koudere maanden naderen, lanceert fritz-kola de biologische limonade Anjola met ananas en limoen in Nederland.

Deze retro-stijl drank heeft een bijzondere geschiedenis: de naam Anjola is een combinatie van de woorden: An(anas), de naam van de oprichter Jo(hannes) en de Hawaïaanse dans (Hu)la. Interessant genoeg is de uitvinder nooit naar Hawaï geweest, des te verrassender hoe de smaak van dit eiland is gecreëerd. Anjola werd gepatenteerd in 1952 en was toen de eerste in zijn soort op de markt. In 2008 werd de productie stopgezet. In 2015 kwam fritz-kola in beeld en blies de traditionele frisdrank, met veel liefde en biologische ananas, nieuw leven in.

 

Anjola is verkrijgbaar via officiële distributeurs en bij verschillende eetgelegenheden, strandclubs en cocktailbars, waar het barpersoneel lovend is over het unieke smaakprofiel dat wordt gebruikt voor nieuwe cocktailcreaties. Het onderscheidt zich van anderen door de fles, de smaak, de geschiedenis en de inspanningen op het gebied van duurzaamheid. 

 


Bureaus

Media

Economisch