Gezinsuitbreiding voor KPN door Dentsu Creative
In de nieuwe ‘Het hele huis happy' campagne van KPN, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam, omarmt KPN de chaos van het gezinsleven en is niet alleen kat Louis te zien, maar maken drie rebelse kittens en moederpoes Lilly de KPN kattenfamilie compleet.
De campagne maakt de belofte dat KPN 'het hele huis happy' maakt.
Robin Clements, Marketing Manager KPN legt uit: "Of je nu op jezelf woont, opeens samenwoont met een vriend(in) en drie kittens, of zoals in mijn geval in een samengesteld gezin met twee honden."
Beschuit met muisjes
Eveline Rooders, account director Dentsu Creative vertelt verder: “Vanuit 1 boodschap, in dit geval ‘het hele huis happy’ creëren we per kanaal de juiste middelen. Geen old-school satéprikker, maar steeds andere creaties die het verhaal consistent tot leven brengen. Omdat we voor KPN zowel alle ATL communicatie doen, als social media en creator collabs, ontstaat er een campagne die iedereen in huis kan waarderen.”
Wie KPN volgt op de socials kon de afgelopen weken al vrolijke echo’s en een heuse gender reveal party voorbij zien komen als eerste teaser. Vandaag en morgen worden klanten van de KPN Experience Stores getrakteerd op beschuit met muisjes om de gezinsuitbreiding te vieren.
In de TVC zien we hoe de drie kittens het hele huis op stelten zetten. De TVC is daarnaast ook los gedraaid voor tik tok vanuit een social point of view. Ook zijn er meerdere Snapchat filters gemaakt.
Credits
Klant: Vera Naber, Floris Reuvers, Lisanne Holleman, Dave Frauenfelder, Chantal van der Walle
Bureau: Dentsu Creative Amsterdam
Creatieven: Leon Ragetlie, Tim van Aerschot
Creatieve directie: Gijs Sluijters, Joris Tol
Strategie: Tobias Vermeiren, Carlijn Danser
Account Director: Eveline Rooders
Producer: Amber Akkermans
Digital design: Boris Peshev
Productie Partij: Holy Fools
Regie: Jelle de Jonge
DOP: Floris van der Lee
Fotografie: Jaap Vliegenthart
Producers: Frank de kok
Edit: MRTN
Muziek: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company
VFX supervisor: Ton Habraken
Grading: de Grot
Sound: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company