Lush in zee met Zendesk
Cosmeticaretailer Lush heeft gekozen voor de oplossingen van Zendesk.
Met de oplossingen van Zendesk wist Lush de klantervaring verbeteren. Ook nam de productiviteit van servicemedewerkers met 17% toe en waren managers 30% productiever. Verder wist Lush de investering in Zendesk binnen een jaar terug te verdienen.
Nieuwe oplossingen
Lush heeft wereldwijd 900 winkels en 38 websites. Voorheen gebruikte het merk verschillende communicatiekanalen voor het beheren van klantvragen, waar het niet mogelijk was om statistieken bij te houden. Om deze uitdagingen het hoofd te bieden koos Lush voor de oplossingen van Zendesk en implementeerde het onder meer de communicatiekanalen, gecentraliseerde kennisbank en een platform voor ticketbeheer van het bedrijf.
Met de resultaten die het neerzette met Zendesk won Lush recent een Nucleus Research ROI Award. Deze awards worden uitgereikt aan bedrijven die uitzonderlijke resultaten laten zien door implementaties van bedrijfstechnologie.