Meubelmerk Arctic Living zet in op betaalbaarheid, comfort en design

09-03-2023 (16:08) - Marketing

Arctic Living lanceert een nieuw meubel- en beddenmerk, geïnspireerd door de Arctic. Het merk richt zich op jonge consumenten tussen de 25 en 45 jaar die avontuurlijk zijn, genieten van het buitenleven en gefascineerd zijn door de noordelijke regio's van de wereld. De eerste producten van het merk zijn boxspring’s en slaapbanken, met in de toekomst een gefaseerde introductie van banken.

De filosofie van Arctic Living is dat eenvoud de ultieme verfijning is. Met dat in gedachten zet het merk zich in voor het creëren van stijlvol en betaalbaar meubilair dat is ontworpen met comfort in het achterhoofd. Het merk zet zich in met respect voor het milieu en erkent het belang van het minimaliseren van de ecologische voetafdruk. Zo worden voor de meubels en bedden milieuvriendelijke materialen en werkwijze gebruikt. Ook houden leveranciers zich aan strikte milieu- en ethische normen.

Duurzaam

Door duurzaamheid prioriteit te geven wordt bijgedragen aan een betere en duurzamere toekomst voor iedereen. "We zijn verheugd om nieuwe meubels en bedden te lanceren en onze unieke stijl aan consumenten te introduceren", aldus Rolf Das, directeur van Arctic Living. "Bij ons merk draait alles om betaalbaarheid, comfort en design, en we zijn ervan overtuigd dat onze producten jonge consumenten zullen aanspreken die onze liefde voor avontuur en het buitenleven delen."

 


Bureaus

Media

Economisch