Orderchamp, Trademart en TICA lanceren samen tijdelijke B2B Pop-Up Store voor retailers

Orderchamp, Trademart en TICA lanceren samen tijdelijke B2B Pop-Up Store voor retailers

28-10-2024 (11:07) - Marketing

Orderchamp introduceert in samenwerking met Trademart, het grootste B2B inkoopcentrum van de Benelux, en TICA de B2B Pop-Up Store. Van 27 oktober 2024 tot 28 februari 2025 biedt dit tijdelijke pilotconcept retailers de kans om meer dan 1.000 exclusieve producten te ontdekken op het gebied van mode, accessoires, beauty en geschenken.

In samenwerking met Trademart en TICA stelt Orderchamp een vernieuwende mix voor tussen fysiek en digitaal inkoopgedrag. Retailers kunnen kleine hoeveelheden producten fysiek inkopen in de Pop-Up Store om te testen bij hun klanten. Voor verdere bestellingen kunnen ze eenvoudig overstappen naar de digitale kanalen van de merken via gelabelde standen die linken naar hun webshop. Dit biedt retailers maximale flexibiliteit om hun aanbod zonder groot financieel risico uit te breiden.

Nieuwe verkoopmogelijkheden

Met meer dan 30 merken en een ‘pick-and-buy’ formule, kunnen retailers hun klanten verrassen met exclusieve, trendgevoelige producten die direct beschikbaar zijn. Zo helpen ze hun winkelervaring te verrijken en zich te onderscheiden in een competitieve markt. De tagline van dit pilootproject is dan ook “new brands, new possibilities”.

De Pop-Up Store is open van maandag tot en met woensdag, van 10u-17u en tijdens specifieke events. Meer informatie voor retailers, klik hier. Voor inormatie over deelname, klik hier.

 


Bureaus

Media

Economisch