Smaakvolle samenwerking PUMA en Café Baskèts

Smaakvolle samenwerking PUMA en Café Baskèts

20-03-2024 (16:33) - Marketing

PUMA viert de lancering van de nieuwe kleuren Palermo samen met Café Baskèts in De Pijp. Vanaf 23 maart kunnen bezoekers van Café Baskèts twee weken lang de ‘limited edition’ samenwerking proeven.

De Palermo werd door PUMA geïntroduceerd in de jaren 80 als eerbetoon aan de Italiaanse stad. In 2023 werd de klassieker opnieuw geïntroduceerd in een campagne met zangeres Dua Lipa en voetballer Jack Grealishen. Deze campagne benadrukte het voetbal erfgoed van de sneaker door een moderne lens. Nu lanceren ze twee nieuwe pasteltinten: de 'Grape Mist’ en ‘Alpine Snow’. De PUMA Palermo is verkrijgbaar op de website en bij geselecteerde PUMA-winkels.

Om dit hoofdstuk te vieren, lanceert PUMA samen met Café Baskèts een aantal 'limited edition' producten. Deze producten zijn geïnspireerd door de kleuren van de nieuwe collectie. Het café is een hotspot waar mode en smaak samenkomen. Sommige van deze limited edition producten zijn een heerlijk Japans melkbroodje met ingelegde perzik, pesto, burrata en de Palermo Peach juice samengesteld met perzik, peer, gember, limoen en een vleugje biet. Bij elke aankoop in dat weekend van 23 en 24 maart bij Baskèts maak je kans op een fris paartje PUMA Palermo’s. 
 


Bureaus

Media

Economisch