The Others vernieuwt merkidentiteit van de SAN

The Others vernieuwt merkidentiteit van de SAN

22-05-2024 (09:47) - Marketing

The Others heeft de merkidentiteit van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) een impuls gegeven. Het creatieve bureau heeft een eigentijdse verandering gerealiseerd die de merkbeleving naar een hoger niveau tilt, maar het 'Accent' wel behoudt.

Volgens The Others kon het oude design van SAN extra impact en eigenheid gebruiken. Daarom is het kleurenpalet verbeterd met een krachtigere kleurenstelling. Ook is er meer aandacht besteed aan de vormgeving, waarbij de vorm van het Accent centraal staat om meer uniformiteit en onderscheidend vermogen te creëeren. 

Deze vernieuwde stijl is consistent doorgevoerd in de belangrijke touchpoints, waaronder social media, mailings, (online) advertising en nieuwsbrieven. Het resultaat is een merkidentiteit die zich onderscheidt door een eigentijdse uitstraling en een verfrissende energie. 

Bekijk hier het nieuwe kleurenpalet:

 


Bureaus

Media

Economisch