TikTok sluit zich als kennispartner aan bij DDMA
TikTok kondigt is kennispartner geworden van brancheorganisatie DDMA. Als kennispartner van DDMA wil TikTok een actieve rol spelen in het professionaliseren van de sector en bijdragen aan een sterkere marketingindustrie.
Met TikTok's recente uitbreiding naar een nieuw kantoor in Nederland, zien zij een unieke kans om hun expertise in social media en video marketing verder te benutten.
TikTok's betrokkenheid bij DDMA komt voort uit een gedeelde visie op verantwoordelijke marketing. Dit wordt onderstreept door hun eerdere deelname als launching partner van ‘Certified by Influencerregels.com,’ een initiatief dat influencers ondersteunt in het navigeren door wet- en regelgeving. Door deze samenwerking wilt TikTok verder bouwen aan die inzet en ons netwerk van professionals voorzien van waardevolle kennis en innovatieve ideeën.
"Verantwoordelijkheid nemen is geen individuele sport. Samen komen we verder, en daarom zijn we blij dan we ons aan kunnen sluiten als kennispartner bij de DDMA", zegt Bastian Verhulst, Country Manager Benelux, Global Business Solutions van TikTok