Wehkamp introduceert een nieuw geluid

Wehkamp introduceert een nieuw geluid

19-04-2024 (09:41) - Marketing

Wehkamp presenteert een nieuwe audio-identiteit. De sound is onderdeel van de nieuwe merkstrategie van het online warenhuis en ontwikkeld door audio branding bureau TAMBR.

De tune sluit aan bij elke stemming en moment van de dag, en weerspiegelt de essentie van het merk: authentiek, enigszins rebels en volledig van nu. Shura Vermeiren, Lead Content & Campagnes Wehkamp, licht toe: "We willen echt laten zien dat Wehkamp niet alleen een geschiedenis heeft van 71 jaar, maar juist ook heel erg vooruit kijkt".

Inspiratiebronnen

Vorig jaar scherpte Wehkamp haar merkstrategie aan met de slogan 'Het mooie van nu'. 'De tune is niet alleen geïnspireerd op de nieuwe merkstrategie, maar ook op de logo, kleur en doelgroep van Wehkamp', vertelt Niels de Jong, Muzikaal strateeg TAMBR.

Luister de nieuwe tune hier.


Bureaus

Media

Economisch