Ad Alliance en Disney+ starten samenwerking voor advertentieverkoop in Nederland
Mediasaleshuis Ad Alliance en The Walt Disney Company Benelux breiden hun bestaande online- en lineaire samenwerking uit naar het SAVOD-domein. Vanaf 17 oktober gaat Ad Alliance de advertentieverkoop voor het vernieuwde ‘Disney+ Standaard met reclame’-abonnement op het streaming platform Disney+ in Nederland vertegenwoordigen.
Het nieuwe ‘Disney+ Standaard met reclame’-abonnement wordt in oktober gelanceerd op Disney+ om klanten meer flexibiliteit te bieden, als aanvulling op de reclamevrije 'Disney+ Standaard'- en 'Disney+ Premium'-abonnementen. Vanaf 17 oktober vertegenwoordigt Ad Alliance de advertentieverkoop van Disney+ exclusief in Nederland, waarbij adverteerders toegang hebben tot diverse mogelijkheden, inclusief pre-rolls en midrolls-slots op het 'Disney+ Standaard met reclame'-abonnement. Ad Alliance vertegenwoordigt al de lineaire en digitale advertentieverkoop van Disney in Nederland.
Disney+ biedt een breed scala aan content in een premium omgeving, met nieuwe tv-series, blockbuster-films en exclusieve Disney+ Originals die het hele jaar door worden toegevoegd onder de zes merken: Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic en het algemene entertainmentmerk Star.
Klanten kunnen meerdere profielen per account aanmaken, met de mogelijkheid om profielpincodes en leeftijdscodering per profiel in te stellen via 'Ouderlijk toezicht'.