Advertentieverkoop StukTV exclusief via Ad Alliance

Advertentieverkoop StukTV exclusief via Ad Alliance

21-10-2024 (16:07) - Media

Drie weken geleden maakten de mannen van StukTV over te stappen naar Videoland. Deze switch betekent dat de advertentieverkoop rondom alle programma's van StukTV nu exclusief plaatsvindt via Ad Alliance.

'StukTV is een online begrip in Nederland', Richard Knaap, Head of Client Leads bij Ad Alliance. 'Met meer dan 2,5 miljoen abonnees op YouTube, is StukTV al twaalf jaar één van de grootste online-entertainmentkanalen van Nederland. Een kwalitatief sterk merk dat perfect past bij de lokale premium content van Videoland en binnen het total video-portfolio van Ad Alliance.'

De lancering van ‘Het Jachtseizoen: Most Wanted’, waarvan afgelopen zaterdag de eerste aflevering live ging, markeert de start van een exclusieve samenwerking tussen StukTV en Videoland. Giel, Thomas en Stefan gaan verschillende formats voor de streamer ontwikkelen.

'De programma’s die de mannen gaan maken voor Videoland lenen zich goed voor mooie branded content-samenwerkingen. Samenwerkingen die zowel het programma als het merk sterker maken en waarin wij altijd creatief meedenken voor de juiste fit', aldus Knaap.

Ook de advertentieverkoop van alle social-kanalen van StukTV (TikTok, Youtube en Instagram) vindt plaats bij Ad Alliance, in samenwerking met hun partner We Are Era.


Bureaus

Marketing

Economisch