Cornélie Klercq-Bakker start als Marketing & Research Expert bij Screenforce

Cornélie Klercq-Bakker start als Marketing & Research Expert bij Screenforce

02-05-2024 (15:06) - Media

Cornélie Klercq-Bakker is begonnen als Marketing & Research Expert bij Screenforce, de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Zij vervangt Tom van Hulst, die zich met zijn bedrijf Plus Communicatie op andere projecten gaat richten. 

Cornélie heeft jarenlange ervaring in de TV-industrie, onder meer bij The Walt Disney Company en RTL Nederland. De afgelopen twee jaar was ze werkzaam als Head of Data & Marketing bij Banijay Benelux, waar verbonden blijft in een adviserende rol aan verbonden blijft.

Cornélie wordt in haar functie als Marketing & Research Expert verantwoordelijk voor het delen van kennis en inzichten over de effectiviteit van video-reclame en het volgen van ontwikkelingen in de video-kijkersmarkt. Ook zal Cornélie zich concentreren op een aantal - voor de video-industrie belangrijke - public affairs dossiers, waaronder de ESG-dossiers, de documenten die betrekking hebben tot milieuprestaties, sociale verantwoordelijkheid en bestuur.

Naast Cornélie, verwelkomt Screenforce Pam Ackermans die als Project Executive start bij de MediaClub waar Screenforce onderdeel van is. De MediaClub wordt gevormd door de Joint Industry Committees (JIC’s) en de marketingbureaus die gezamenlijk betrokken zijn bij de mediabereiksonderzoeken. Pam zal Nationaal Media Onderzoek (NMO), Platform Media-Adviesbureaus (PMA), Audify en Screenforce gaan ondersteunen bij diverse projecten en marketingactiviteiten.


Bureaus

Marketing

Economisch