Hillenaar Outdoor voegt scherm langs A44 toe aan portfolio

14-06-2022 (16:44) - Media

Hillenaar Outdoor voegt een digitaal scherm langs de A44 toe aan het portfolio van de onderneming. "Deze snelweg staat al langer op ons verlanglijstje", zegt CEO Peter Heemskerk. Het scherm is vanaf 1 juli actief maar kan nu al door adverteerders geboekt worden.
 
Heemskerk is opgetogen over het nieuwe object dat tot stand is gekomen door een samenwerking met Bereik.nl. "De locatie bevindt zich middenin de randstad. Er komen per week ruim 374.000 passanten langs. Daarmee is de relevantie voor adverteerders enorm groot." Langs die meetlat legt de CEO voortdurend de uitbreiding van het netwerk. "Wij focussen onze strategie op duurzame en relevante uitbreiding van ons portfolio. Nieuwe locaties moeten aantoonbaar van meerwaarde zijn voor onze adverteerders."
 
Het scherm is gesitueerd aan de gevel van het Hilton Garden Inn hotel en bevindt zich daarmee direct naast de snelweg. "Deze omgeving is voor ons erg kansrijk", zegt Heemskerk. Het scherm hangt in de directe nabijheid van Leiden en op een steenworp afstand van Den Haag en Wassenaar. "Naast het scherm bevindt zich het gerenommeerde Corpus museum. Dagelijks passeren duizenden mensen deze locatie. Zowel zakelijk als in het kader van vrijetijdsbesteding."
 

Bureaus

Marketing

Economisch