Nieuw bij Fonk magazine: Wat is jouw persoonlijke groeistrategie?
Vanaf vandaag vraagt industriespecialist Nils Adriaans iedere twee weken vakgenoten in Fonk magazine naar hun persoonlijke groeistrategie. We trappen de serie heel toepasselijk af in Fonk magazine 396/397 waarin vakgenoten zich uitspreken over zaken die er in hun ogen ‘toe doen’. Maak kennis met de persoonlijke groeistrategie van Margriet de Kroon, CMO Inner Circle.
De rubriek ‘De persoonlijke groeistrategie van…’ is bedacht door Nils Adriaans, omdat hij regelmatig creatieven en CMO’s spreekt, die willen sparren over hoe ze (ook intern – hoe bewijs je bijvoorbeeld dat marketing en creativiteit leiden tot meer business?) verder komen. Hij bedenkt ook b2b-formats voor klanten, waarvan deze rubriek een voorbeeld is.
Mede gebaseerd op het boek Miracle Morning van Hal Elrod* en in een tijd van mental wellbeing én de hausse aan personal journeys op LinkedIn (#cringe), vragen we in deze nieuwe rubriek – in woord én beeld – naar iemands ‘groeistrategie’. Oftewel, wat doet iemand om persoonlijk, dus professioneel te groeien, en hoe ‘ziet’ dat eruit?
Nils Adriaans: ‘Hoe komt het toch dat die ene collega flinke stappen maakt, waar de ander vertraagt? Iedereen wil groeien, maar iemands succesniveau stijgt zelden tot nooit uit boven iemands niveau van persoonlijke ontwikkeling.’
Wil je het verhaal van Margriet Kroon lezen en heb je geen abonement? Koop dan de losse editie van Fonk 396/397 in onze webshop.
*) Hal Elrod moedigt lezers aan (heel) vroeg op te staan en de dag te beginnen met ‘6 life S.A.V.E.R.S: build your own morning routine by practicing the S.A.V.E.R.S each for 10 min: 1) build in and enjoy some Silence, 2) encourage and tell yourself Affirmations, 3) Imagine what you want to achieve by Visualization, 4) get your body and mind active by Exercising, 5) take some time learn by Reading, 6) order your thought with Scribing