Creatief duo Jasper Diks en Billy Witbraad verhuizen naar ACE
ACE versterkt het creatieve team met de komst van Jasper Diks (39) en Billy Witbraad (37). Het duo komt van TBWA en begint per direct als Creative Directors.
Met vijf pitch wins op rij voor onder andere Under Armour, ABN AMRO, Rijksmuseum en Natuurmonumenten zet ACE een volgende stap in het uitbouwen van haar positie als lead agency voor moderne merken en merken die willen moderniseren.
Rogier de Bruin, Executive Creative Director bij ACE, is enthousiast over de vesterkingen: “Jasper en Billy behoren al jaren tot de creatieve top in Nederland. Ze bedenken grote merkideeën en hebben een stijl die een breed publiek aanspreekt. ACE groeit, en met Jasper en Billy blijven we investeren in kwaliteit.”
Diks en Witbraad werken al tien jaar in de bureauwereld en hebben meerdere internationaal prijswinnende campagnes op hun naam staan voor onder andere T-Mobile, KLM en Albert Heijn. Ook zij zijn erg blij met de overstap: “Het enthousiasme van Rogier de Bruin en Rogier IJzermans heeft ons over de streep getrokken. ACE biedt ons de kans om mee te bouwen aan een bureau waar innovatie, design en reclame hand in hand gaan. Het voelt als een nieuw geluid in de industrie die we graag omarmen. We kijken ernaar uit om iconisch werk te maken en andere creatieven te helpen hetzelfde te doen.”