Home breidt uit met 4 creatives
Bij Home zijn deze maand vier nieuwe mensen gestart. Allemaal op de afdeling creatie.
Jorn Dost, hiervoor 7 jaar creative bij Buutvrij for life waaronder 2 jaar creative director, start ook hier als creative director. Hij gaat het bureau creatief versterken met zijn kennis over het maken van spraakmakende campagnes en activaties. Tegelijk met Jorn start Noa Meihuizen, junior creative en winnaar JongeHonden 2024.
Jorn Dost: “Na 7 fantastische jaren bij Buutvrij merkte ik dat het tijd werd voor een nieuwe uitdaging. Home heeft altijd dichtbij gestaan en voelt als een hele logische stap. Ik kijk er enorm naar uit om met dit getalenteerde team verhalen te creëren die opvallen en bijdragen aan positieve verandering."
Ook de content-tak wordt uitgebouwd. Met Oscar von Ende en Sara Taha. Oscar werkte eerder bij WeAreSocial, GoSpooky en The Best Social. Hij gaat bij Home verder groeien in zijn rol als content creative. Sara Taha start als junior content creative.
Guy Lokhoff, executive creative director & oprichter van Home. “Ik ben blij met deze uitbreiding van de creatieve vloer. Het zorgt ervoor dat we onze klanten nog beter kunnen bedienen met spraakmakend creatief werk. Zowel op contentvlak als campagnematig.”