Ilke van der Mark Commercieel Directeur bij Daymakers Group
De 3 ondernemers achter Daymakers Group (het moederbedrijf van D&B Eventmarketing en FX Agency) hebben Ilke van der Mark aangetrokken als Commercieel Directeur van Daymakers. Daarmee zal ze het commerciële team van D&B en FX gaan aansturen en bijdragen aan de missie van de live en digital experience groep: ‘Leave no one behind’.
Vorig jaar bundelden D&B Eventmarketing en FX Agency de krachten omdat zij geloven in de combinatie van de onmiskenbare impact van live en de meeslepende kracht van digitaal. “De laatste jaren zagen we bij beide bureaus dat er zoveel meer potentie is in bereik en effect als je live belevenissen en digitale technologieën elkaar laat versterken. Je haalt veel meer uit je investering en bereikt veel meer mensen door een digitale ‘laag’ aan je campagne toe te voegen. Zeker in deze tijd waarin mensen steeds meer op afstand werken, zuinig omgaan met hun tijd en ook graag zelf bepalen op welke momenten ze bepaalde content tot zich willen nemen. De mix van beide disciplines zal de komende jaren in hoog tempo toenemen”, zegt Niels Janssen, Chief Creative Officer van Daymakers Group.
“Voor mij komt nu alles bij elkaar”, aldus Ilke van der Mark, “Mijn werkplezier zit in campagnes creëren die opdrachtgevers ondersteunen bij hun strategie, plannen en transformaties. Ook ik zag de laatste jaren in dat de oplossing niet meer alleen bij live of alleen bij digital ligt. Hoe tof dat ik nu bij een organisatie kom te werken die alles op dat gebied vanuit één huis kan aanbieden. Aan die ambitie wil ik graag bijdragen. De eerste gesprekken die ik gevoerd heb met de MT’s en het commerciële team smaken naar heel veel meer!”
D&B Eventmarketing en FX Agency zien al langer dat evenementen en experiences een essentieel onderdeel zijn van de communicatie- en marketingstrategie van merken. Om in te spelen op deze groeiende behoefte bieden ze nu als groep de complete mix aan van communicatiestrategie, campagnes, creatieve content én live- en digitale experiences. De nieuwe groep wil met deze totaalaanpak mensen en merken gedurende het hele jaar betekenisvol verbinden met belevingen en interacties die mensen raken en in beweging brengen.