Voormalig Unilever topman Harry Dekker haakt aan bij Zuiver Group als strategisch adviseur
Oud-Unilever topman Harry Dekker treedt toe tot de Raad van Advies van Zuiver Group. Als strategisch adviseur brengt Dekker een schat aan ervaring en diepgaande expertise in de mediawereld met zich mee.
De afgelopen 30 jaar speelde Dekker een sleutelrol binnen de media-industrie, waar hij eindverantwoordelijk was voor alle mediaplanning en -inkoop voor Unilever Nederland en België. Recent werd Dekker voor zijn langdurige inzet als media directeur van Unilever geëerd met de prestigieuze oeuvreprijs de Grand Coq d'Honneur van het Genootschap van Reclame (GVR).
Edwin Werkman (founder) en Dennis Kuperus (CEO): ‘Zijn lange staat van dienst en bewezen leiderschap in media maken Harry een buitengewoon waardevolle toevoeging aan Zuiver Group. Wij zijn trots en verheugd hem te mogen verwelkomen in ons team.’
Harry Dekker: ‘Ik zie er naar uit om vanuit mijn kennis en ervaring een bijdrage te mogen leveren aan de verdere ontwikkeling van Zuiver Group’.
Zuiver Group werd opgericht in 2009 en bestaat uit vier agencies: Zuiver Media, Wind Mee online marketing, Modern Minds webdevelopment en contentproducent Studio Bravoure.