PR-bureau Counter Content aan de slag voor Ayvens
Na de merkintroductie van Ayvens, blijft het Zaanse communicatiebureau Counter Content werken voor de nieuwe mobilieitsaanbieder, ontstaan na de overname van LeasePlan door ALD Automotive.
In Nederland beheert Ayvens ruim 330.000 auto's en is daarmee de grootste aanbieder van leasing, mobiliteitsadvies en ex-leaseauto's.
"De nieuwe naam en de nieuwe strategie van het bedrijf passen bij de veranderende markt en de uitdagingen van vandaag waarin mobiliteit duurzamer en flexibeler moet zijn”, legt Lonneke van der Horst, Marketing & Communications Director van Ayvens uit: “Met Counter nemen we een bureau in de arm met veel kennis van onze markt. Met hen en de content die we samen maken, versterken we onze rol van innovatieve koploper in de transitie naar duurzame en flexibele mobiliteit.”
Raymond Bresching, medeoprichter van Counter, kijkt uit naar het maken van verhalen die de positionering van Ayvens versterken: "Denk aan actuele onderwerpen zoals de verdere verduurzaming van zakelijke mobilteit en de nieuwe regels ten aanzien van stadslogistiek en de mogelijkheden die daaruit voortkomen.” Naast Ayvens werkt Counter ook voor andere merken binnen de mobiliteit, zoals EasyPark. “Met Ayvens worden we nog meer specialist in duurzame mobiliteit. Hierbij voelen we ons als een vis in het water."