Azerion breidt relatie met Oracle Advertising uit tegen onbetrouwbare traffic

16-06-2022 (13:58) - Marketing

Azerion, het digitale entertainment- en mediaplatform, kondigt een uitgebreide samenwerking aan met Oracle en de toevoeging van Oracle Advertising Bot Filtration. Oracle Advertising Bot Filtration helpt marketeers en mediaprofessionals om zich beter te weren tegen kunstmatige, onbetrouwbare traffic, inclusief clicks en impressies die niet afkomstig zijn van gebruikers met oprechte interesse.
 
Deze bescherming wordt gerealiseerd door klanten te voorzien van de meest up-to-date bot-gerelateerde data met betrekking tot kunstmatige, onbetrouwbare traffic, waardoor advertentie-uitgaven in mindere mate negatief worden beïnvloed. De implementatie van Oracle Advertising Bot Filtration zorgt ervoor dat Azerion dichterbij haar doel komt om een schoon aanbod naar marketeers te kunnen brengen, via haar eigen SSP, Improve Digital.
 

Oracle Advertising-oplossingen

In het afgelopen jaar heeft Azerion met groot succes twee andere Oracle Advertising-oplossingen geïntegreerd: Oracle Moat Analytics voor zichtbaarheid en Oracle Contextual Intelligence voor merkveiligheid. Door de uitbreiding met Oracle Advertising Bot Filtration voor bescherming tegen onbetrouwbare traffic, versterkt Azerion zijn verbintenis ten aanzien van adverteerders en mediabureaus om de veiligheid van merken, de brand suitability en de zichtbaarheid te handhaven. Tegelijkertijd wil Azerion hiermee het risico op fraude tot een minimum beperken.
 

Een boost voor bescherming tegen fraude

Azerion gaat Oracle Advertising Bot Filtration integreren naast een bestaande integratie met Oracle Moat Analytics om onbetrouwbaar verkeer te helpen meten en advertentie-uitgaven beter te beschermen. Het helpen garanderen dat advertenties worden aangeboden aan betrouwbaar verkeer is een kritische meting van mediakwaliteit en een essentiële basis voor verdere meetinzichten, zoals zichtbaarheid en aandacht.
 

Merkveiligheid en zichtbaarheid

In 2021 implementeerde Azerion Oracle Contextual Intelligence om advertenties in een veilige en brand-suitable omgeving aan te bieden. Oracle Contextual Intelligence vertrouwt niet op persoonlijke identifiers, zodat advertenties worden weergegeven op brand-suitable-advertentieruimten met passende contextuele inhoud. De technologie combineert machine learning en diepgaande linguïstische ervaring om de inhoud van webpagina's te evalueren, zodat adverteerders de contextuele omgevingen kunnen vinden die aansluiten bij hun merk, terwijl de risico's van negatieve inhoud worden vermeden. Het kan ook worden gebruikt om advertenties te plaatsen in contexten die meer impact hebben voor merken. Daarnaast gebruikt Azerion Oracle Moat Analytics voor het meten van de prestaties van de zichtbaarheid van advertenties.
 

Bureaus

Media

Economisch