
Sportmerk ESN en Megawatt lanceren 360-graden campagne Push Forward
Na een pitch heeft ESN (Elite Sports Nutrition) Megawatt gekozen als partner voor de lancering op de Nederlandse markt. Het van oorsprong Duitse sportvoedingsmerk introduceert zich met de 360 graden campagne Push Forward. Eerder werd bekend dat ACE de pr-activiteiten gaat verzorgen.
De campagne door Megawatt staat in het teken van grenzen verleggen, een filosofie die ESN weerspiegelt in haar productportfolio, leeft in de community en merkbeleving. De sled push, een oefening die onder meer terugkomt in Hyrox, vormt hierin het centrale symbool.
"Met ‘Push Forward’ laten we niet alleen onze producten zien, we nodigen sporters uit om onderdeel te worden van een community die kwaliteit, transparantie en doorzettingsvermogen centraal stelt", aldus Country Manager Mats van Egmond.
Het campagneplan bestaat uit een mix van middelen en kanalen: een landelijke OOH-campagne, online video’s, samenwerkingen met influencers en social advertising. Daarnaast brengen ESN-atleten het concept tot leven door in eigen content hun verhalen en trainingsroutines te delen.
Rotterdam Centraal
Rotterdam Centraal is het podium van ESN in Nederland. Zo werd daar de allereerste fysieke winkel van Nederland geopend. Bovendien staat er op dat station een experience programma in het teken van Push Forward op de planning.
Stephan Kwast, CEO van Megawatt: "ESN staat voor ambitie en kwaliteit. Met de 360° campagne in Nederland zorgen we ervoor dat consumenten het merk niet alleen zien, maar ook écht ervaren. Dit complete plan laat zien dat je een nieuwe markt kunt betreden door directe productervaringen te faciliteren en merkbeleving centraal te stellen."