Bureaus
Mike Hendrixen (Vertigo 6): 'Als het verhaal klopt, volgt de content vanzelf'

04-07-2025 - Wie anno 2025 nog een PR-plan maakt zonder de integratie van social, mist niet alleen bereik maar vooral relevantie. Social is geen kanaal dat je ‘erbij’ doet. Het is ...
Lees verder »
Lees verder »
Nils Adriaans start adviesbureau Tussen de Linies

03-07-2025 - Nils Adriaans start Tussen de Linies. Met zijn jarenlange (inhoudelijke, journalistieke) ervaring adviseert en begeleidt hij bureaus, productiemaatschappijen, merken en ...
Lees verder »
Lees verder »
Serviceplan Amsterdam aan de slag voor MediaMarkt Benelux

03-07-2025 - Serviceplan Amsterdam is het nieuwe creatieve bureau voor MediaMarkt Benelux, na een intenstief pitchtraject begeleid door Jeroen van Eck en Pitchpoint. De keuze voor ...
Lees verder »
Lees verder »
Kruidvat breidt samenwerking met ACE uit naar social media

03-07-2025 - Na ACE PR gaat Kruidvat nu ook samenwerken met ACE Social. De drogisterijketen wordt op de verschillende social kanalen creatief doorvertaald naar aansprekende en ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer bureaus
- 03-07-2025 - ADsterdam blikt tevreden terug op zonovergoten ...
- 02-07-2025 - Rechter stelt Candid in ongelijk in conflict ...
- 01-07-2025 - Jury van journalisten opent inzendingen Epica ...
- 01-07-2025 - Dotdotdash opent Europese hub in Amsterdam
- 01-07-2025 - Zandbeek vernieuwt MT zonder koerswijziging
- 30-06-2025 - Fietsenmerk Popal kiest UMFANG als creatief ...
- 30-06-2025 - ARTIS kiest DEPT® als strategisch partner om ...
- 30-06-2025 - TCL kiest Vertigo 6 als nieuw PR- en ...
- 27-06-2025 - GUT Amsterdam laat inhoudelijke reactie op ...
- 26-06-2025 - Digitale bureaus veerkrachtig in veranderende ...
- 26-06-2025 - Nieuw creatief bureau Glyph Studios kiest voor ...
- 26-06-2025 - Eerste deadline Effie Awards komt eraan, ...
- 25-06-2025 - Veldwerk FONK150 Best Agencies 2025 van start ...
- 25-06-2025 - Hibou zet Wero in Nederland op de kaart als ...
- 25-06-2025 - Transavia kiest voor DDB Amsterdam na ...
- 25-06-2025 - Bertolli kiest voor nieuwe koers met HOWDY en ...
- 25-06-2025 - Independer kiest Happiness Amsterdam
- 25-06-2025 - WPP en Vercel gaan in versnelling met vibe ...
- 25-06-2025 - Jaarbeurs kiest Van Straaten als vaste partner ...
- 24-06-2025 - Strategisch communicatiebureau Van Luyken ...
- 24-06-2025 - Wefilm kiest Valentijn van den Heuvel (25) als ...
- 23-06-2025 - Autodrop en A-dam lanceren de enige boxer met ...
- 23-06-2025 - Clever Strategy zet in op werkgeluk en behaalt ...
- 23-06-2025 - Sanne Houterman verruilt Publicis Groupe voor ...
- 20-06-2025 - Female Agency Leaders lanceren Female Leaders ...
- 19-06-2025 - Aanmelden voor de FONK150 2025? Hurry, we ...
- 19-06-2025 - LVNG kiest TALK ABOUT voor PR-campagne met ...
- 19-06-2025 - Hagens start samenwerking met Heineken
- 19-06-2025 - Proefdiervrij kiest All Response Media
- 18-06-2025 - Always be learning zet in op groei na ...
- 18-06-2025 - Nieuwe positionering KEMARI® is een vertaling ...
- 18-06-2025 - Contentbureaus Presenter en Crossphase staan ...
- 18-06-2025 - Creative Media Network aan de slag voor KFC
- 17-06-2025 - TheFork kiest TEAM LEWIS voor strategische ...
- 17-06-2025 - Creative Gym en AH Retail Media Services willen ...
- 16-06-2025 - The USP Company breidt uit met reclamebureau ...