Onze missie

 
Powering creative people: Inspiratie bieden, actief en op een positieve manier betrokken om creatieve mensen op een zo breed mogelijk terrein met elkaar verbinden. Dat typeert de makers van fonk magazine sinds 2009.
 
Zo komt het dat fonk magazine schrijft over (digital) design, kunst, cultuur, reclame, marketing, fotografie, streetart, mode, architectuur, media en nog veel meer. Met interviews, achtergrondverhalen & opinie en met tips voor onder meer tentoonstellingen, culturele evenementen, podcasts en muziek schetsen wij een actueel beeld van creatief Nederland.
 


tweetalig

Fonk magazine is tweetalig (Nederlands – Engels), verschijnt elke twee weken in print en alsdigitaal magazine en maakt onderdeel uit van hetplatform waartoe ook de website fonkmagazine.nl behoort. Hier vind je dagelijks het snelle nieuws uit de marcom en de creatieve industrie. Onze dagelijkse online digest FONK daily is een geliefd fenomeen en op onze social kanalen (twitter, facebook instagram, linkedin) maken wij onze berichtgeving en ons profiel compleet.
 
FONK is vanuit haar missie de motor achter diverse events en bekroningen, zoals New Kids on the Block (tegenwoordig in samenwerking met SAN Adverteerdersjury Nederland), de jaarlijkse verkiezing Coolest Dutch Brands, de jaaruitgave RED alert en de jaarlijkse FONK100 - Best Agenies of teh Year verkiezing.
 
Kijk voor de verschillende abonnementsvormen in onze webshop.
 
 
www.fonkmagazine.nl
Follow us on Twitter
Follow us on Facebook
Follow us on Instagram