Onze missie

'Powering creative people' is de missie van FONK. Inspiratie bieden, actief en op een positieve manier betrokken om creatieve mensen met elkaar verbinden. Dat doen de makers van FONK sinds 2009.
 
Meer dan ooit groeien autonome kunst en ‘creativiteit in opdracht’ ’naar elkaar toe. Zo komt het dat FONK magazine schrijft over (digital) design, kunst, cultuur, reclame, marketing, fotografie, streetart, mode, architectuur, media en nog veel meer. Met interviews, achtergrondverhalen & opinie en met tips voor onder meer tentoonstellingen, culturele evenementen, podcasts en muziek schetsen wij een actueel beeld van creatief Nederland.


tweetalig

FONK magazine is tweetalig (Nederlands – Engels), verschijnt elke twee weken in print en als digitaal magazine en maakt onderdeel uit van het platform waartoe ook de website fonkmagazine.nl behoort. Hier vind je dagelijks het snelle nieuws uit de marcom en de creatieve industrie. Onze dagelijkse online digest FONK daily is een geliefd fenomeen en op onze social kanalen (twitter, facebook instagram, linkedin) maken wij onze berichtgeving en ons profiel compleet.
 
FONK is vanuit haar missie de motor achter diverse events en bekroningen, zoals New Kids on the Block (tegenwoordig in samenwerking met SAN Adverteerdersjury Nederland), de jaarlijkse verkiezing Coolest Dutch Brands, de jaaruitgave RED alert en de jaarlijkse FONK100 - Beste Bureaus van het Jaar verkiezing.
 
Kijk voor de verschillende abonnementsvormen in onze webshop.
 
 
www.fonkmagazine.nl
Follow us on Twitter
Follow us on Facebook
Follow us on Instagram