Bureaus
Zuiver Group trekt Dennis Kuperus aan als CEO en partner

08-12-2023 - Zuiver Group maakt de benoeming bekend van Dennis Kuperus als CEO en aandeelhouder van het bedrijf. Kuperus start per 1 januari 2024 en neemt de rol van CEO over van ...
Lees verder »
Lees verder »
Gospooky haalt internationale, award-winning creatives André Blanco & Anirudh Shiva binnen

08-12-2023 - Social technology agency Gospooky voegt twee nieuwe zwaargewichten toe aan het team: André Blanco (ex-AKQA Berlin) en Anirudh Shiva (ex-Boomerang Amsterdam).
Lees verder »
Lees verder »
Bar-le-Duc kiest voor Crocodile Agency

07-12-2023 - Bar-le-Duc wil zich vanuit de nieuwe positionering ‘hongerig naar het leven, dorstig naar meer’ actiever profileren in een jongere doelgroep en heeft met deze nieuwe ...
Lees verder »
Lees verder »
Eigenaren Kris Kras nemen contentmarketingbureau FNKE over

07-12-2023 - FNKE, het Arnhemse databedreven contentmarketingbureau, is overgenomen door Kris Kras, een creatief communicatiebureau uit Utrecht, met een sterke reputatie in ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer bureaus
- 07-12-2023 - Brandmerck en Okkinga Communicatie gaan ...
- 06-12-2023 - Yune nieuwe creatief contentpartner Alphabet ...
- 06-12-2023 - Pan-Europees Media account TUI naar ...
- 06-12-2023 - Fitzroy lead agency voor Campina
- 05-12-2023 - CreativeNL en New Dutch Wave opnieuw samen naar ...
- 05-12-2023 - Omnicom PR Group en Koninklijke Metaalunie gaan ...
- 05-12-2023 - Mr Fox aan de slag voor Wuunder
- 05-12-2023 - Tomorrowmen neemt Rocket Digital over
- 04-12-2023 - Deel schakelt Marcommit in om naamsbekendheid ...
- 04-12-2023 - DEPT gaat partnership aan met start-up TheyDo
- 01-12-2023 - Dentsu en OOH-partners helpen met Sheltersuit ...
- 29-11-2023 - Creative tech speler Globant neemt GUT over, dè ...
- 28-11-2023 - U-inc introduceert nieuwe positionering
- 28-11-2023 - SKIL kiest TALK ABOUT als PR-bureau
- 28-11-2023 - Achtmaal gaat voor digitale duurzaamheid met ...
- 28-11-2023 - Diageo kiest Colourcake
- 28-11-2023 - Blijdorp kiest DPDK als strategisch partner
- 28-11-2023 - Mediaplus Netherlands aan de slag voor Essent, ...
- 27-11-2023 - Voormalig Superhero Cheesecake MD lanceert ...
- 27-11-2023 - Dentsu Creative lanceert DOJO - Creative ...
- 24-11-2023 - Buutvrij for life hoopt failissement te ...
- 23-11-2023 - Wubbe aan de slag voor Kinderopvang werkt!
- 23-11-2023 - Zuiver Group wint mediapitch Zaanse Mayonaise
- 23-11-2023 - Super Chill kiest voor September
- 23-11-2023 - SAN presenteert de 24 Juryvoorzitters voor de ...
- 23-11-2023 - Handpicked agencies neemt GRRR over
- 23-11-2023 - Luitjes en Pieneman starten Mentorship.agency
- 22-11-2023 - TBWA\NEBOKO nieuwe creatieve partner TOPdesk
- 22-11-2023 - Proximus versterkt performance marketing in ...
- 21-11-2023 - 2twintig PR aan de slag voor Chinese ...
- 21-11-2023 - Think Yellow lanceert community Hello There!
- 21-11-2023 - Accor kiest Accenture Song voor contentproductie
- 21-11-2023 - Scandinavische Conversionista sluit zich aan ...
- 21-11-2023 - Agency guide Red alert 2023 inclusief alle ...
- 20-11-2023 - Babilou Family Nederland kiest Happy Horizon
- 20-11-2023 - Not Our Agency wordt NOA collective en breidt ...