Campagnes
Elvie viert de Landelijke Borstvoedingsweek met "All Boobs Welcome Here" bankjes in Amsterdam

11:00 - Femtech-merk Elvie zet zich in om borstvoeding en kolven in het openbaar te normaliseren en moeders te ondersteunen.
Lees verder »
Lees verder »
Meer medische zuurstof voor Afrika nodig: ALIMA start campagne

10:30 - ALIMA (The Alliance for International Medical Action) heeft in samenwerking met MassiveMusic Amsterdam en het creatieve bureau Nazar Works de "Breath for All" ...
Lees verder »
Lees verder »
VodafoneZiggo lanceert remake 90’s klassieker als wervingscampagne

03-10-2023 - In een krappe arbeidsmarkt, waarin vacatures zich opstapelen en we dagelijks worden overladen met boodschappen, moet je opvallen om talent te vinden.
Lees verder »
Lees verder »
ARMEDANGELS werkt samen met Stijn de Vries in campagne: it's getting hot in here

03-10-2023 - De jonge Nederlandse fotograaf Stijn de Vries slaat de handen ineen met het Duitse modemerk ARMEDANGELS.
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 03-10-2023 - KEN JE BORSTEN campagne publiceert ...
- 03-10-2023 - Tinder lanceert bewustwordingscampagne: ...
- 03-10-2023 - Opnieuw een hoofdrol voor taxichauffeur Roy in ...
- 02-10-2023 - Gemeente Rotterdam en 0to9 lanceren campagne om ...
- 02-10-2023 - OHRA haakt in op A.I. hype met nieuwe commercial
- 02-10-2023 - Praxis zet in op verduurzamen van je huis
- 30-09-2023 - Anniek Pheifer vraagt met ‘echt’ gouden kalf ...
- 28-09-2023 - Fightclub opent ééndagsrestaurant voor Whirlpool
- 28-09-2023 - Peek Creative Studios produceert modulaire ...
- 28-09-2023 - Artiest DIO raakt jonge mensen met actie tegen ...
- 27-09-2023 - De Zonnebloem vraagt in nieuwe campagne ...
- 27-09-2023 - Stimorol en AI houden ‘zoned out’ creators bij ...
- 26-09-2023 - Burger King onthult waarom voetballers hun mond ...
- 26-09-2023 - Consumentenbond lanceert publishing serie met ...
- 26-09-2023 - Multimediaal vervolg Eén tegen ...
- 26-09-2023 - Vergeten groenten zingen rockopera in Philips ...
- 26-09-2023 - Bruut Amsterdam maakt nieuwe merkfilm Air ...
- 25-09-2023 - Kappersbranche bundelt krachten met nieuwe ...
- 25-09-2023 - Milka zet zich met Snelle in voor ‘Week tegen ...
- 25-09-2023 - Fruitz lanceert 360-graden campagne
- 25-09-2023 - Pink Ribbon lanceert nieuwe campagne
- 22-09-2023 - Campagne met Mario Been in de hoofdrol door ...
- 21-09-2023 - Volkswagen zet in nieuwe campagne wederom in op ...
- 20-09-2023 - Lebara haakt in op lancering nieuwste iPhone: ...
- 20-09-2023 - BIG HUG-campagne vraagt aandacht voor mentale ...
- 19-09-2023 - Veilig leren lezen zet leerkrachten in het ...
- 19-09-2023 - Babboe rijdt met Dentsu Creative de toekomst ...
- 19-09-2023 - Campagne Nescafé: 'Verwacht meer van elk kopje ...
- 19-09-2023 - Belastingdienst wijst de weg naar hulp
- 19-09-2023 - Wehkamp lanceert nieuwe positionering met 100% ...
- 18-09-2023 - Center Parcs lanceert campagne SOCKS-OFF-SOCKS: ...
- 18-09-2023 - Nationale-Nederlanden zet stress-aanpak ...
- 18-09-2023 - Fitzroy achter nieuwe identiteit en campagne ...
- 14-09-2023 - De Volksbank onderstreept sociaal gezicht in ...
- 14-09-2023 - Peijnenburg kondigt grote herlancering aan
- 14-09-2023 - IAMTORO laat de gewone man stralen