Campagnes
Mores lanceert campagne voor sociale veiligheid in creatieve sector

03-07-2025 - In de culturele, creatieve en mediasector zijn de afgelopen jaren veel initiatieven, handreikingen en gedragscodes opgezet om grensoverschrijdend gedrag tegen te gaan. ...
Lees verder »
Lees verder »
'Het is hier geen hostel!': Stayokay rekent af met klassieke hostelvooroordelen

03-07-2025 - Wanneer mensen denken aan een hostel, denken zij vaak niet aan privékamers, eigen badkamers en familiekamers. Toch is dat precies wat Stayokay ook biedt. In haar nieuwe ...
Lees verder »
Lees verder »
Decathlon viert jubileum van bekende innovaties met zomerse blikvangers op straat

02-07-2025 - Deze zomer viert Decathlon niet één, maar twee innovaties die de kampeer- en watersportwereld verrijkt hebben. Het door Decathlon uitgevonden Easybreath snorkelmasker ...
Lees verder »
Lees verder »
Lege supermarktschappen na stunt van Viper en Crocodile Agency

01-07-2025 - Hard drinks merk Viper trapt haar zomercampagne voor de nieuwste smaken Hard Iced Tea af met een PR-stunt. De beelden waren moeilijk te missen de afgelopen dagen: ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 01-07-2025 - SIRE doorbreekt vooroordelen over ouder worden
- 01-07-2025 - Nieuwe ASN Bank positioneert zich als ...
- 30-06-2025 - This Agency zet volledige campagne te koop op ...
- 30-06-2025 - The Family ontwikkelt campagne voor Dappr: ...
- 30-06-2025 - Grand’Italia viert Italiaanse roots in nieuwe ...
- 30-06-2025 - ALDI speelt in op nieuwe klanten met campagne ...
- 27-06-2025 - M line en Spitse over het geheim van succes: ...
- 26-06-2025 - The Family maakt nieuwe campagne voor NIX18
- 26-06-2025 - Kesbeke viert verjaardag Amsterdam door heel ...
- 26-06-2025 - Rookvrije Generatie slaat nieuwe koers in om ...
- 25-06-2025 - Lebara en UNLIKE reiken ‘Logisch!? Award’ uit ...
- 25-06-2025 - Motrio en Buzzman temmen de Clio in verrassende ...
- 25-06-2025 - PassaVoetbal en Nike vieren vrouwen op het veld ...
- 24-06-2025 - Fietsersbond viert 50 jaar fietsgeluk met ...
- 24-06-2025 - Counter versterkt klantenbestand met ...
- 24-06-2025 - Therapeut van Sun en Storyboard maakt einde aan ...
- 23-06-2025 - Walt Wonder Schmidt verantwoordelijk voor ...
- 23-06-2025 - Hersenstichting start campagne om impact van ...
- 23-06-2025 - VodafoneZiggo kiest INDIE Amsterdam en lanceert ...
- 23-06-2025 - Nieuwe campagne Specsavers draait om scherp ...
- 20-06-2025 - KesselsKramer verlegt opnieuw grenzen met ...
- 20-06-2025 - Kruidvat lanceert nieuwe zomercampagne in ...
- 19-06-2025 - VanMoof landt haar ultieme fiets
- 19-06-2025 - Dreaver daagt zittend Nederland uit met nieuwe ...
- 18-06-2025 - ENGIE en We Agency laten zien hoe gemakkelijk ...
- 18-06-2025 - Kaliber brengt de KLM-mentaliteit tot leven met ...
- 18-06-2025 - UNLIKE ontwikkelt campagne 'Achter de sociaal ...
- 17-06-2025 - McDonald’s zet een beetje extra liefde op het ...
- 17-06-2025 - Journalisten AD en regiotitels spelen rol in ...
- 17-06-2025 - Buutvrij for life en Uber vieren 750 jaar ...
- 16-06-2025 - NIVEA MEN lanceert deodorant met opvallende ...
- 16-06-2025 - Vrouwen centraal in nieuwe ‘Tijd voor ...
- 16-06-2025 - Nierstichting introduceert nieuwe ...
- 13-06-2025 - Clubs uit de kleren voor Zeeman
- 12-06-2025 - AI Opener maakte einde aan AI-uitstelgedrag
- 11-06-2025 - Boost je Buurt zet impactondernemers in de ...