Campagnes
EasyPark maakt met nieuwe app parkeren nóg makkelijker
16:46 - EasyPark lanceert een online- en influencercampagne om de vernieuwde parkeerapp, die verbeterd is op basis van klantfeedback, onder de aandacht te brengen. Met de ...
Lees verder »
Lees verder »
Jumbo zet ontwikkeling centraal in wervingscampagne
21-10-2024 - Een bijbaan bij Jumbo betekent veel meer dan alleen leren vakkenvullen. Je leert ook omgaan met mensen en zelfstandig keuzes maken. Deze handige skills staan centraal in ...
Lees verder »
Lees verder »
113 wil ouders helpen om gesprek over zelfdoding te beginnen
21-10-2024 - Veel ouders weten niet goed hoe ze moeten reageren als ze merken dat hun kind last heeft van mentale problemen of suïcidale gedachten. Daarom wil Stichting 113 ...
Lees verder »
Lees verder »
Bij Lidl kun je nu ook terecht voor gezondere én duurzamere keuzes
21-10-2024 - 'Ik ga naar Lidl voor betere keuzes.' Met deze slogan in de nieuwe campagne van de Lidl laat de van origine Duitse supermarktketen zien dat hun gezondere en duurzamere ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 21-10-2024 - Saitaku transformeert gewone huizen naar ...
- 21-10-2024 - Profvoetbalsters vragen aandacht voor dromen ...
- 18-10-2024 - Campagne De Nederlandsche Bank: Als je bank ...
- 18-10-2024 - Nieuwe campagne biedt jongeren hulp bij ...
- 17-10-2024 - Eerste Bolsius-campagne van Fitzroy
- 17-10-2024 - Kruidvat en Stichting Armoedefonds lanceren ...
- 16-10-2024 - Join for Joy zet zich in voor meisjes in ...
- 16-10-2024 - Nieuwe campagne van Dawn moet het Amsterdamse ...
- 15-10-2024 - Beter Bed lanceert eerste campagne met DDB
- 15-10-2024 - MRN lanceert matrasrecycling campagne: Hou ‘m ...
- 15-10-2024 - Johnny Wonder ontwikkelt campagne online ...
- 14-10-2024 - Bouwstoffen voor harde werkers
- 14-10-2024 - Nieuwe campagne Moeders voor Moeders focust op ...
- 12-10-2024 - Bewustwordingscampagne ‘Leven tot het laatst’ ...
- 11-10-2024 - Arbeidsmarktcampagne GGZ inGeest met mobieltje ...
- 11-10-2024 - NS inspireert met reizigersverhalen: ...
- 10-10-2024 - Paramount rolt campagne internationaal uit: ...
- 10-10-2024 - HORNBACH campagne Luister naar je handen komt ...
- 10-10-2024 - Mindshare en Unilever lanceren eerste ...
- 10-10-2024 - BRAVE TOGETHER geeft jongeren tools voor ...
- 10-10-2024 - Artsen zonder Grenzen vraagt aandacht voor ...
- 09-10-2024 - Nieuw werk DDB voor Veilig Verkeer Nederland
- 09-10-2024 - Stille Levens doorbreekt taboe rondom ...
- 09-10-2024 - Open Now maakt anti-verspillingscampagne ...
- 08-10-2024 - Monks lanceert campagne voor Pink Ribbon
- 07-10-2024 - Auping vindt slapen opnieuw uit in nieuwe ...
- 07-10-2024 - Museumkaart laat de ‘perfect match’ tussen ...
- 04-10-2024 - Gut New York achter Hallloweencampagne 'It ...
- 04-10-2024 - Happy Horizon achter nieuwe wervingscampagne ...
- 04-10-2024 - Campagne voor zwangere vrouwen in nood van ...
- 03-10-2024 - Nationale-Nederlanden verlaagt de drempel voor ...
- 03-10-2024 - Breda Marketing laat breed cultuuraanbod zien ...
- 02-10-2024 - Geen stress! Massage.nl lanceert relaxte ...
- 01-10-2024 - KNGF lanceert campagne tegen weigering mensen ...
- 01-10-2024 - Defensie lanceert nieuwe campagne voor Dienjaar
- 01-10-2024 - Frans Bauer rapt voor Uber Eats