Campagnes
Bewustwordingscampagne ‘Leven tot het laatst’ van start
12-10-2024 - Zorg krijgen vinden we heel normaal. Maar wat als je zo ziek wordt, dat je niet meer beter wordt? Je weet dat je doodgaat. Maar tot die tijd leef je. Ook dan is er zorg: ...
Lees verder »
Lees verder »
Arbeidsmarktcampagne GGZ inGeest met mobieltje geschoten
11-10-2024 - Bij GGZ inGeest wordt elke uitdaging samen aangepakt; dus het arbeidsmarkttekort ook. In de nieuwe wervingscampagne laten huidige medewerkers daarom aan hun toekomstige ...
Lees verder »
Lees verder »
NS inspireert met reizigersverhalen: samenwerking met Kumpany en Yune
11-10-2024 - Op 11 en 12 oktober laat NS op het Eendrachtsplein in Rotterdam zien hoe het mensen niet alleen fysiek, maar ook persoonlijk vooruithelpt. In een nagebouwde treincoupé, ...
Lees verder »
Lees verder »
Paramount rolt campagne internationaal uit: Mental Health is Health
10-10-2024 - Mentale gezondheid is een belangrijk onderwerp. Op World Mental Health Day omarmt Paramount het idee om wereldwijd bewustzijn te creëren voor mentale ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 10-10-2024 - HORNBACH campagne Luister naar je handen komt ...
- 10-10-2024 - Mindshare en Unilever lanceren eerste ...
- 10-10-2024 - BRAVE TOGETHER geeft jongeren tools voor ...
- 10-10-2024 - Artsen zonder Grenzen vraagt aandacht voor ...
- 09-10-2024 - Nieuw werk DDB voor Veilig Verkeer Nederland
- 09-10-2024 - Stille Levens doorbreekt taboe rondom ...
- 09-10-2024 - Open Now maakt anti-verspillingscampagne ...
- 08-10-2024 - Monks lanceert campagne voor Pink Ribbon
- 07-10-2024 - Auping vindt slapen opnieuw uit in nieuwe ...
- 07-10-2024 - Museumkaart laat de ‘perfect match’ tussen ...
- 04-10-2024 - Gut New York achter Hallloweencampagne 'It ...
- 04-10-2024 - Happy Horizon achter nieuwe wervingscampagne ...
- 04-10-2024 - Campagne voor zwangere vrouwen in nood van ...
- 03-10-2024 - Nationale-Nederlanden verlaagt de drempel voor ...
- 03-10-2024 - Breda Marketing laat breed cultuuraanbod zien ...
- 02-10-2024 - Geen stress! Massage.nl lanceert relaxte ...
- 01-10-2024 - KNGF lanceert campagne tegen weigering mensen ...
- 01-10-2024 - Defensie lanceert nieuwe campagne voor Dienjaar
- 01-10-2024 - Frans Bauer rapt voor Uber Eats
- 01-10-2024 - McDonald’s stimuleert lezen tijdens ...
- 01-10-2024 - Fanta en Warner Bros. Discovery starten ...
- 30-09-2024 - ARTIS-Micropia viert 10-jarig bestaan met een ...
- 30-09-2024 - Natuurmonumenten lanceert nieuwe merkstrategie: ...
- 30-09-2024 - Levi's lanceert wereldwijde campagne met Beyoncé
- 30-09-2024 - TUI en HelloFresh bestrijden jetlags met ...
- 30-09-2024 - ABN AMRO laat gekte op huizenmarkt zien in ...
- 27-09-2024 - Amsterdam Museum brengt hommage aan Amsterdam ...
- 27-09-2024 - HORNBACH lanceert najaarscampagne ‘Luister naar ...
- 25-09-2024 - Actie ‘Ik ervaar crisis’ vraagt aandacht van ...
- 25-09-2024 - Chassé Theater geeft bezoekers het podium
- 25-09-2024 - ‘Vrijheid is de verantwoordelijkheid van ons ...
- 23-09-2024 - Nieuwe campagne wil beeld over Nederlandse ...
- 22-09-2024 - Campagne negende editie Alzheimer Socks van ...
- 20-09-2024 - Blijdorp en Rotterdamse iconen maken impact
- 20-09-2024 - Vandebron haakt in op Haags vliegreclameverbod
- 19-09-2024 - Stoptobercampagne 2024 van start