Marketing
Plantaardig ijsmerk IJsbaart verandert naam naar GooDoo
12:26 - Ijsbaart gaat voortaan verder als GooDoo. Deze naamswijziging markeert een nieuwe fase voor het ijsmerk van eigen bodem, terwijl het blijft bouwen aan haar missie om ...
Lees verder »
Lees verder »
Revolution Ad zet punt achter statische reclame: "Consumenten zijn bannermoe"
10:46 - Consumenten worden steeds minder gevoelig voor traditionele digitale advertenties. Ze raken gewend aan banners en scrollen er simpelweg langs zonder ze op te merken, ook ...
Lees verder »
Lees verder »
Grolsch en FC Twente verlengen sponsorschap
12-01-2025 - FC Twente en Koninklijke Grolsch verlengen hun samenwerking met nog eens 10 jaar. Afgelopen dinsdag werden de handtekeningen gezet onder de nieuwe ...
Lees verder »
Lees verder »
Ekoplaza uitblinker in onderzoek foodretail
09-01-2025 - Ekoplaza heeft de beste positionering in de foodretail. Speciaalzaken positioneren zich het best en supermarkten het slechtst. Dit blijkt uit Uitblinkers Foodretail, ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer marketing
- 09-01-2025 - McVitie's en To Boldly Go winnen Ocean ...
- 09-01-2025 - Hooijer Footwear Group verwerft exclusieve ...
- 09-01-2025 - TUI introduceert AI Explorer Lena
- 09-01-2025 - Wibra zet groei door: gemiddeld 2 ...
- 08-01-2025 - Zo maken merken het verschil op TikTok in 2025
- 08-01-2025 - Cloudpillo brengt beste nachtrust naar Britse ...
- 06-01-2025 - Niet Heineken, maar Hertog Jan best verkochte ...
- 03-01-2025 - Kia verlengt garantie op alle modellen naar 10 ...
- 03-01-2025 - Verkoop Tesla blijft voor het eerst sinds 2011 ...
- 03-01-2025 - Albert Heijn zet in op meer groente en een ...
- 30-12-2024 - Unox Nieuwjaarsduik in Scheveningen gaat niet ...
- 30-12-2024 - Jumbo stopt proef met AI-camera's tegen diefstal
- 23-12-2024 - Gemeentes wijzen vergunning aanvragen ...
- 19-12-2024 - KPN hackt tijdens feestdagen digitale haardvuur ...
- 18-12-2024 - Meer dan 2000 influencers gecertificeerd voor ...
- 17-12-2024 - Albert Heijn wint prijs voor meest misleidende ...
- 17-12-2024 - Paulig neemt Conimex over van Unilever
- 17-12-2024 - Dirk is de beste én de voordeligste supermarkt
- 17-12-2024 - AGU en Team Visma I Lease a Bike beëindigen ...
- 17-12-2024 - MAGNA Advertising Forecast 2025
- 16-12-2024 - Nederland vs. België: zo verschillen onze ...
- 16-12-2024 - Lidl officiële partner van EK voetbal voor ...
- 16-12-2024 - Geen alcoholreclame op Nickelodeon en Disney ...
- 13-12-2024 - 50 jaar Golf: twintig mythes en feiten over een ...
- 12-12-2024 - VIA Nederland, DDMA en bvA bieden marketeers ...
- 12-12-2024 - Picnic eerste titelpartner van wielerploeg Team ...
- 11-12-2024 - Win op station Amsterdam Zuid met het Rad van ...
- 11-12-2024 - Website van het Jaar lanceert certified badge ...
- 10-12-2024 - Automaat wint van handgeschakeld: dit waren de ...
- 09-12-2024 - Van Dubai-reep tot Brat Summer: dit waren de ...
- 06-12-2024 - Essent brengt nieuwe energie naar Nederlandse ...
- 05-12-2024 - Niche marketing: betekenis en voorbeelden om ...
- 05-12-2024 - Carsub kiest Unison voor ontwikkeling nieuwe ...
- 03-12-2024 - De evolutie van de marketeer: dit wordt er van ...
- 29-11-2024 - Predicaat Koninklijk voor 100-jarig ...
- 28-11-2024 - Rituals wint innovation award bij DDMA Customer ...