Marketing
81 procent Nederlanders bang voor misleidende online reviews

14:43 - Maar liefst vier op de vijf Nederlanders zijn bang voor onjuiste online reviews. Dit blijkt uit onderzoek van Trustoo onder 1.075 Nederlanders van zestien jaar en ouder, ...
Lees verder »
Lees verder »
Jongere generatie haakt af bij oneerlijke duurzaamheidsbeloftes

14:23 - Generatie Z en Millennials zijn actief bezig met duurzaamheid. Ze zijn kritischer op misstanden en valse duurzaamheidsbeloften dan de oudere generaties Nederlanders.
Lees verder »
Lees verder »
Nieuw in het koelschap: Oatly Chilled Barista Edition

10:55 - Liefhebbers van havercappu’s of -lattes opgelet, want vanaf vandaag is daar Oatly’s Chilled Barista Edition.
Lees verder »
Lees verder »
Vodafone gebruikt GumGum's contextuele intelligentieplatform

10:37 - GumGum en Vodafone zijn een strategische samenwerking aangegaan waarbij het multinationale telecommunicatiebedrijf met succes gebruik heeft gemaakt van GumGum's ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer marketing
- 04-07-2022 - VriendenLoterij en Het Concertgebouw verlengen ...
- 01-07-2022 - Zalando en Rituals Cosmetics slaan handen ineen
- 30-06-2022 - Shelter Amsterdam enige Nederlandse nachtclub ...
- 30-06-2022 - 8 miljoen Nederlanders gebruiken supplementen
- 30-06-2022 - Van Gogh Museum verwelkomt DHL als hoofdpartner
- 30-06-2022 - Google Cloud gaat nieuw partnerschap aan met H&M
- 30-06-2022 - Duizenden kinderen krijgen gratis lees- en ...
- 30-06-2022 - RCC: Shell opnieuw schuldig aan misleiding met ...
- 30-06-2022 - Trengo werkt samen met Meta als WhatsApp ...
- 29-06-2022 - Clear Channel plaatst eerste AED bij bushalte ...
- 29-06-2022 - Flink en Chantal Janzen lanceren eigen koffie
- 29-06-2022 - Explosie van bezorgformules dé ontwikkeling in ...
- 29-06-2022 - Air up breidt met topinvesteerders uit naar de ...
- 29-06-2022 - ‘Voor weed durft’: een Schiffmacher tattoo
- 28-06-2022 - Jouw online marketing bedrijf ontzorgen
- 28-06-2022 - Fairbee.com richt zich volledig op de bewuste ...
- 27-06-2022 - La Machine x De Speld
- 24-06-2022 - A’DAM Toren wint award voor meest inspirerende ...
- 24-06-2022 - FuturumShop opent Tour de France fan store
- 24-06-2022 - Een hitje tussen FEBO en Donnie
- 23-06-2022 - Bumble deelt tips voor de ideale vakantieliefde
- 23-06-2022 - Get involved, get inspired, get active in de ...
- 23-06-2022 - Darkstore van Gorillas in De Pijp moet van de ...
- 23-06-2022 - Vinted krijgt nieuwe organisatiestructuur aan ...
- 23-06-2022 - LGBTQ+ publiek ziet streaming content als meest ...
- 22-06-2022 - Hansaplast viert 100e verjaardag in ...
- 22-06-2022 - Beddenmaker FreshBed sluit deal met ...
- 21-06-2022 - Snelgroeiend AND Digital breidt uit met Club in ...
- 21-06-2022 - Campina slaat handen ineen met Jimmy Loves Food
- 21-06-2022 - AI-modellen worden meer ingezet en steeds ...
- 21-06-2022 - Nederlands Dans Theater krijgt nieuwe identiteit
- 20-06-2022 - AB InBev lanceert alcoholvrij bier Corona Cero ...
- 20-06-2022 - PLUS werkt samen met Instabox voor pakketkluizen
- 20-06-2022 - Keune Haircosmetics vanaf nu Koninklijk
- 17-06-2022 - Meer dan 60 procent van de consumenten winkelt ...
- 16-06-2022 - Azerion breidt relatie met Oracle Advertising ...