Marketing
TikTok sluit zich als kennispartner aan bij DDMA
16-09-2024 - TikTok kondigt is kennispartner geworden van brancheorganisatie DDMA. Als kennispartner van DDMA wil TikTok een actieve rol spelen in het professionaliseren van de ...
Lees verder »
Lees verder »
Lidl zoekt met verpakking frisdranken de randjes van het toelaatbare op
13-09-2024 - Supermarktketen Lidl heeft de verpakkingen van zijn frisdranken aangepast. Het nieuwe jasje lijkt bijzonder veel op die van de bekende A-merken.
Lees verder »
Lees verder »
CMO's omarmen GenAI ondanks gebrek aan diepgaande kennis
12-09-2024 - Een nieuw wereldwijd onderzoek van SAS en Coleman Parkes Research, toont aan dat 90 procent van de organisaties tegen 2025 wil investeren in generatieve AI (GenAI) voor ...
Lees verder »
Lees verder »
Wibra breidt uit en opent 300ste winkel in Mall of the Netherlands
12-09-2024 - Wibra, de populaire winkelketen voor betaalbare kleding, huishoudartikelen en schoonmaakproducten, viert op 10 oktober 2024 een belangrijke mijlpaal met de opening van ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer marketing
- 11-09-2024 - Reclame Code Commissie: eierdozen Lidl en ALDI ...
- 11-09-2024 - T-mobile verliest Benelux-bescherming van zijn ...
- 11-09-2024 - Koninklijke Jaarbeurs en Heineken proosten op ...
- 10-09-2024 - Primark lanceert nieuwe herfstcollectie samen ...
- 09-09-2024 - Nieuw taxiplatform Blueplates moet taxiwereld ...
- 06-09-2024 - MediaMarkt opent grootste elektronicawinkel van ...
- 06-09-2024 - NESCAFÉ Dolce Gusto en KitKat lanceren speciale ...
- 05-09-2024 - Oldtimers en Frontaal Brewing Company droppen ...
- 05-09-2024 - Media reactions 2024: '2024 is het jaar van ...
- 05-09-2024 - Essent keert na ruim tien jaar terug in het ...
- 04-09-2024 - De Koffiejongens maakt design van Mickey ...
- 04-09-2024 - Met street fashion show tijdens Amsterdam ...
- 03-09-2024 - Bas Verheijen (HEMA) voorgedragen als nieuw ...
- 03-09-2024 - De Toekomst van Marketing: Innovatie en Lokale ...
- 03-09-2024 - Wayne Parker Kent maakt eerste Nederlandse ...
- 02-09-2024 - De Correspondent maakt reclame voor artikel ...
- 02-09-2024 - Heinz lanceert de meest Nederlandse ketchup ...
- 02-09-2024 - Digitale reclameborden van JCDecaux nu ook te ...
- 02-09-2024 - SENSEO en Blond Amsterdam maken koffieapparaat ...
- 01-09-2024 - Bella Hadid nieuwe mondiale ambassadeur van ...
- 30-08-2024 - 5 creatieve marketingcampagne voorbeelden
- 29-08-2024 - HORNBACH geeft bouwadvies bij Red Bull Stalen ...
- 29-08-2024 - ABN AMRO en Jeugdfonds Sport & Cultuur sluiten ...
- 29-08-2024 - Consument kan keurmerken niet van neplogo’s ...
- 29-08-2024 - Brits haarmerk Glaze lanceert op Nederlandse ...
- 28-08-2024 - 7 redenen waarom je aan linkbuilding moet doen
- 28-08-2024 - EasyToys wil met landing ass-tronaut op ...
- 28-08-2024 - TeamNL en Odido starten zoektocht naar ...
- 27-08-2024 - Teads brengt Connected TV naar Nederland en ...
- 27-08-2024 - Europese merkbescherming Superdry haalt het ...
- 26-08-2024 - Ruud Gullit in campagne als eerste ...
- 23-08-2024 - Supermarkten zetten punt achter pakketpunt, ...
- 22-08-2024 - Versuni en Gospooky verrassen hangry foodies ...
- 22-08-2024 - Gazelle schiet te hulp tijdens Dutch Grand Prix
- 22-08-2024 - Dentsu Creative en Tenue Soleil lanceren nieuwe ...
- 22-08-2024 - De Beren is de bekendste restaurantketen van ...