Inclusiviteit
Barbie introduceert barbiepop met diabetes type 1 met ambassadrice Roxanne Kwant

09-07-2025 - Mattel, Inc. kondigt aan dat Barbie® haar allereerste pop met diabetes type 1 (T1D) lanceert. Met deze toevoeging aan de collectie wil Barbie kinderen helpen zichzelf te ...
Lees verder »
Lees verder »
Zwarte Cross zoekt bezoekers met groot huis én groot hart

07-07-2025 - Kamers met Aandacht en de Zwarte Cross slaan vanaf deze editie de handen ineen. Het doel van de samenwerking: Zwarte Crossers met extra woonruimte vinden die ...
Lees verder »
Lees verder »
EpilepsieNL lanceert nieuw waarschuwingsicoon voor lichtflitsen

07-07-2025 - EpilepsieNL lanceert een speciaal waarschuwingsicoon voor lichtflitsen. Dit icoon is speciaal voor mensen die gevoelig zijn voor sterke visuele prikkels, zoals flitsen, ...
Lees verder »
Lees verder »
Bruna en ReadShop sluiten zich aan bij spaarnetwerk Dappre

03-07-2025 - Winkelketens Bruna en ReadShop, formules van Audax Retail, hebben zich aangesloten bij het Dappre netwerk. Dankzij deze samenwerking kunnen klanten van Bruna en ReadShop ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer inclusiviteit
- 02-07-2025 - Stichting Reframe legt gebrek aan diversiteit ...
- 02-07-2025 - GUESS werkt samen met Beyond Audits aan drie ...
- 02-07-2025 - Bol en Tiny Miracles lanceren 'Canvas for ...
- 30-06-2025 - Online campagne KPN voor Pride benadrukt dat ...
- 30-06-2025 - Beep for Help breidt uit naar zes nieuwe ...
- 23-06-2025 - Amsterdam verwelkomt grootste queer markt ooit ...
- 19-06-2025 - Anonieme artiesten in de VS nemen stelling ...
- 18-06-2025 - Speaksee haalt 94% van Nederlandse verzekeraars ...
- 17-06-2025 - Libresse komt met activatie voor menstruerende ...
- 15-06-2025 - Amsterdam Dinner Award voor Angela Groothuizen
- 12-06-2025 - Meer sportkansen voor kinderen dankzij TK Maxx ...
- 10-06-2025 - Amazon en Facebook nemen afstand van Amsterdam ...
- 04-06-2025 - Odido nieuwe partner van Esther Vergeer ...
- 04-06-2025 - Lesbier van Queer Beer combineert frisse smaken ...
- 02-06-2025 - Stedelijk Museum Schiedam bewijst waarde van ...
- 01-06-2025 - Trump ontslaat Nederlandse baas National ...
- 28-05-2025 - WE Fashion opent winkels als veilige plek voor ...
- 28-05-2025 - OpenUp wil meer openheid over mentale ...
- 28-05-2025 - ActionAid en Yoni helpen Roodgevallen de wereld ...
- 27-05-2025 - Branthlete: eerste marketing agency in Europa ...
- 27-05-2025 - "Inclusiviteit mag geen checklist zijn"
- 26-05-2025 - Oma’s Soep en 100 restaurants bieden een gratis ...
- 23-05-2025 - Massaal LHBTIQA+-protest zaterdag in Amsterdam
- 21-05-2025 - NH radio trapt Alkmaar Pride af met de 'Over de ...
- 20-05-2025 - Publicis Groupe NL vraagt visie op LGBTQ+ in ...
- 19-05-2025 - Jumbo brengt buurtbewoners bij elkaar met ...
- 19-05-2025 - De superpower van Female Agency Leader Iris ...
- 15-05-2025 - Mentrum en Patta maken mentale bagage ...
- 14-05-2025 - UNIQLO steunt het Displacement Film Fund met ...
- 12-05-2025 - On versterkt KLABU met meerjarige steun voor ...
- 08-05-2025 - Momkai ontwerpt wereldwijde lancering van The ...
- 08-05-2025 - Microkrediet voor Moeders viert 20-jarig bestaan
- 05-05-2025 - Recordaantal Vrijheidsmaaltijden: meer dan ...
- 21-04-2025 - Festival DGTL spreekt zich expliciet uit tegen ...
- 03-04-2025 - Edwin van der Sar nieuwe ambassadeur Tickets ...
- 02-04-2025 - €1 miljoen geïnvesteerd in vrouwen: Women ...