Rosalind Chan nieuwe marketing director bij Zien Group
Zien Group, het moederbedrijf van Eden Hotels en alle toekomstige merken en bedrijven, heeft Rosalind Chan aangesteld als Marketing Director.
Chan zal in deze functie verantwoordelijk zijn voor het leiden van de merkpositionering en marketingstrategie van het bedrijf. Daarnaast zal zij ook de digitale marketing en PR op haar nemen en wordt ze het gezicht in de wereldwijde media. Als belangrijk lid van het senior executive team zal ze een belangrijke rol spelen bij het opschalen van de groei en het internationale bereik van Zien.
Marketing Director
Met meer dan 13 jaar ervaring als marketingspecialist in de horeca, co-working en vastgoedsector, heeft Chan internationale senior marketingfuncties vervuld bij LabTech, The Office Group en Hilton Worldwide. Rosalind heeft tweeënhalf jaar bij de LabTech Group gewerkt, waar ze een nieuwe digitale en contentmarketingfunctie introduceerde en de leiding had over de re-branding en herpositionering van Camden Market. Daarvoor was ze verantwoordelijk voor de merk- en productmarketingstrategie bij de Britse aanbieder van flexibele werkplekken, The Office Group (TOG). Als Head of Marketing speelde ze een belangrijke rol bij de lancering van het merk in Duitsland. Ze had door de jaren heen verschillende functies, waaronder senior Brand Manager voor Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton en Curio, a Collection by Hilton in EMEA.
Belangrijke toevoeging
“Rosalind is een ervaren leider met een succesvolle carrière in het op de markt brengen van internationale merken op het gebied van horeca en onroerend goed. Rosalind is een belangrijke toevoeging aan het team om de uitvoering van onze ambitieuze plannen te ondersteunen”, aldus Billy Skelli-Cohen, CEO van Zien Group.