DJ Hardwell nieuwe Bynder-uithangbord
19-12-2017 (09:33) - Toeleveranciers
Een van ’s werelds beste DJ’s, DJ Hardwell, gaat meer aandacht besteden aan de interactie met zijn Facebookfans. Om dat de bewerkstelligen gaat de voormalig nummer 1 van de wereld gebruik maken van Bynder software.
Facebook-integratie
Hardwell heeft zo’n 8 miljoen Facebookfans en is internationaal zeer geliefd. Via Facebook kunnen zijn fans voortaan met één druk op de knop toegang tot zijn laatste tracks, video’s en beeldmateriaal. Hardwell: ‘Het is voor mij belangrijk dat iedereen de persoonlijke verbinding met mijn muziek kan ervaren. Dankzij de nieuwe Facebook-integratie van Bynder kan ik voortaan ook digitaal een ervaring van wereldniveau bieden. Techniek bewijst zo zijn waarde als ideaal verbindingsstuk tussen musici en fans. Op termijn is dit een gamechanger voor de muziekbranche.’
gepersonaliseerd
Het platform van Bynder wordt door kunstmatige intelligentie (AI) aangedreven en is hierdoor in staat om fans een gepersonaliseerde ervaring te bieden. De digitale assets van DJ Hardwell worden automatisch geïndexeerd aan de hand van tags en worden op basis van locatie en andere metrics bij specifieke fans afgeleverd. Roland Keijzer van Bynder spreekt van een ‘nieuwe digitale realiteit’.