Domino's komt met carnavalshit: de Frietzza
Friet of pizza, een lastige keuze? Niet meer, want met de introductie van de Frietzza hoef je niet meer te kiezen. Feestact Gebroeders Rossig was bij het horen van dit nieuws meteen om en schreef samen met creatief bureau Wars het nummer ‘Ik wil met jou puntje puntje’.
Manon Stoutjesdijk van Domino’s: ‘’Vanaf maandag 30 januari kun je bij Domino’s ook friet bestellen. Dus nog meer variatie op ons menu. Maar voor wie écht niet kan kiezen, is er ook de Frietzza: een pizza met friet er bovenop. Friet en pizza zijn bij uitstek populaire gerechten met carnaval. En samen genieten van een puntje pizza verbindt: net als carnaval. Het was daarom een logische stap om hierop in te haken.’’
Ik wil met jou puntje puntje
“Ik wil met jou puntje puntje is een campagne waar je niet alleen honger van krijgt, maar ook een beetje dorst”, zegt Hans van Mook (Wars). “Toen Domino’s ons vroeg een concept voor de introductie van de Frietzza tijdens carnaval te bedenken, wilden we vooral laten zien dat Domino’s een fun merk is dat ook het randje durft op te zoeken op een leuke manier. Echt carnaval dus. De Gebroeders Rossig zijn daar in onze ogen de perfecte partner voor, bekend van de hits Hallo Allemaal, De PikNikman en Alie Exprezz. Ik wil met jou puntje puntje gaat uiteraard hun volgende knaller worden.”
De Frietzza is onderdeel van de bredere Domino’s campagne ter introductie van friet op het menu. De komende weken wordt de samenwerking met Gebroeders Rossig onder de aandacht gebracht op alle social mediakanalen van Domino’s, met focus op de regio’s waar carnaval gevierd wordt. Ook hebben Domino’s en de Gebroeders Rossig nog een aantal verrassingen in petto tijdens carnaval.
Credits
Domino’s Nederland: Manon Stoutjesdijk, Marianne Kemps, Laura Ritmeester en Tessa van Heijningen.
Creatie: Hans van Mook, Reijer van Kasteren (Wars) Tekst: Wars, Gebroeders Rossig, Randy Watzeels Muziek: Gebroeders Rossig, Randy Watzeels
Videoclip en promotie: Confuze Studio, Berk Music Productions