ESNS kiest voor meerjarig partnership met CM.com

04-01-2023 (17:16) - Audio

ESNS (Eurosonic Noorderslag), Europa's grootste showcase festival voor opkomende Europese artiesten, heeft een meerjarige samenwerking met CM.com aangekondigd. 

Beide partijen hebben de ambitie om de traditionele event industrie te inspireren met digitale innovaties. Elke ESNS-bezoeker zal nu in aanraking komen met de mobiele oplossingen van CM.com, evenzeer krijgt CM.com de ruimte om via een keynote en panelgesprekken zowel hun eigen ervaringen als die van klanten uit de industrie te delen.

“ESNS is al een tijd op zoek naar een partner die kan ondersteunen bij de digitalisering en optimalisering van de customer journey van de bezoeker. De samenwerking met CM.com stelt ons in staat om de platformfunctie die we hebben nog beter uit te voeren doordat we efficiënter en gerichter kennis kunnen delen met onze achterban. Niet alleen wat betreft onze eigen communicatie, maar juist ook over wat er technologisch allemaal mogelijk is als technologie wordt ingezet om de customer journey te verrijken." aldus Nadine Zijp, Hoofd Business & Development ESNS