JAMC en Makers Avenue lanceren GenZ vrouwenplatform SoWhat!
Jongeren mediabedrijf Just Another Media Company en talent agency Makers Avenue lanceren vandaag het nieuwe vrouwenplatform SoWhat! Een 360 graden platform dat zich richt op jonge vrouwen tussen de 18 en 24 jaar. Een belangrijk onderdeel van de SoWhat! propositie is de podcast; vijf jonge upcoming influencers representeren de harde kern.
Over alle (social) platforms zal relevante content worden gepubliceerd. Deze vijf frisse gezichten, zelf ook tussen de 18-22 jaar, bespreken alles. Ongefilterd. Echt een stem van en voor de generatie Z. Emma Posma, eindredacteur SoWhat!: “Bladen als de Break Out, Hitkrant en Girlz zijn er niet meer. Dus wat blijft er dan nog over voor jonge meiden tussen de 18-24 jaar?"
Jong talent empoweren
"Met SoWhat! geven we deze groep weer een platform, maar wel op een manier die past bij deze tijd. We hebben een brede redactionele propositie, maar zetten heel bewust vijf meiden uit het hart van de doelgroep centraal. Zij weten als jonge beginnende influencers als geen ander wat er bij hun leeftijdsgenoten speelt en hoe je ze aanspreekt.” Nadeche de Zwart, founder Makers Avenue: “We geloven in het empoweren van jong talent en zien eveneens dat er geen credible platforms (meer) zijn voor vrouwen tussen de 18-24 jaar. Samen met JAMC vormen we een perfect team om een nieuw en brutaal merk in de markt te zetten.”
Emma Posma over het partnership met Makers Avenue: “Door samen te werken met het talentvolle team van Makers Avenue halen we de expertise in huis om samen het talent maximaal te laten groeien en redactioneel inhoud te geven aan SoWhat!”.
Elke week
Elke donderdag om 16.00 verschijnt er een nieuwe aflevering van de podcast op YouTube en Spotify. Wekelijks staat het platform SoWhat in het teken van thema’s, waarbij voor GenZ relevante onderwerpen mbt relaties, toekomst, virals, uitgaan, mode, lifestyle, seks, mental health en muziek centraal staan. In de bijbehorende SoWhat! de podcast trekken meiden Luna Dubois, Naomi Rachel, Kymora Sade, Noa Arrarchat en Julia Horsten - wekelijks in een andere samenstelling - hun ‘bek’ open en bespreken zij wat er bij hun generatie écht speelt. Ook als dat bij de luisteraar zorgt voor het schaamrood op de wangen. Het motto is dan ook: Niet jouw ding? SoWhat! Dan luister je toch niet.