Sony & Olivia Rodrigo brengen Limited Edition oordopjes uit
Sony en Olivia Rodrgio hebben vandaag de Linkbuds S x Olivia Rodrigo aangekondigd. Deze Linkbuds S zijn ontworpen en ingesteld in samenwerking met 3X GRAMMY-winnend, multi-platina verkopende singer-songwriter Olivia Rodrigo.
De nieuwe limited edition Linkbuds S x Olivia Rodrigo hebben Custom EQ's (speciale equalizers) afgestemd door Olivia Rodrigo en haar producer voor het optimaal beluisteren van haar albums GUTS en SOUR via elke muziek streaming service. De Linkbuds S x Olivia Rodrigo worden geleverd in een uniek violet marmer patroon ontworpen door Olivia Rodrigo en gemaakt met milieubewuste materialen.
"Ik ben zo enthousiast dat ik een limited edition Linkbuds S in de kleur violet heb mogen ontwerpen. Het geluid is ongelooflijk en ik kan niet wachten tot mijn fans GUTS en SOUR op deze manier kunnen ervaren," zegt Olivia Rodrigo.
Persoonlijk verlengstuk
"Deze oordopjes zijn bedoeld om een luisterervaring te bieden dat een persoonlijk verlengstuk is van Olivia Rodrigo's creatieve intentie en unieke geluid," zegt Hiroshi Nakamura, Head of Personal Entertainment Business Unit, Sony Corporation. "Als bedrijf dat de visie van de maker boven alles stelt, streeft Sony ernaar artiesten op innovatieve manieren met hun fans te verbinden. Olivia Rodrigo's authenticiteit en toewijding aan haar fanbase willen we eren met dit geweldige Linkbuds S-partnerschap."
Duurzaamheid & Ontwerp
Bij het ontwerpen van de Linkbuds S x Olivia Rodrigo heeft Olivia Rodrigo gekozen voor een milieubewust ontwerp. Hergebruikt plastic, hergebruikte waterflessen en gerecycled plastic materiaal3 van auto-onderdelen zijn gebruikt om delen van de behuizing en de oordopjes te maken. Door de variatie in materiaal hebben de oordopjes een violet marmerpatroon waardoor geen twee paar Linkbuds S x Olivia Rodrigo hetzelfde zijn.
Sony “For The Music”
Als het platform voor creatieve vrijheid heeft Sony een toegewijde relatie opgebouwd met makers op het gebied van muziekproductie en is het een altijd aanwezige brug die makers en consumenten verbindt met zijn audioproducten, waardoor authentieke muziekervaringen wereldwijd worden geleverd. Sony bouwt voort op deze nalatenschap door de visie van de maker boven alles te stellen met haar nieuwe "For The Music" audiomerkplatform voor haar belangrijkste audioproducten en -services. Met als doel artiesten en fans de meest meeslepende muziekervaringen te bieden.