Thirsty for Brand Growth door Lemon Scented Tea
Na de succesvolle sessie ‘Unleash Your Brand Narrative’ keert Lemon Scented Tea op 27 juni terug met een nieuwe voorjaarssessie voor business leaders en marketeers: Thirsty for Brand Growth: How to Build Your Brand in ‘the overload society’.
Overload society
In een wereld waar consumenten dagelijks worden overspoeld met informatie, is het bouwen van een sterk merk belangrijker dan ooit. Hoe kun je als merk onderscheidend blijven tussen al het communicatie geweld en zo blijven groeien?
Sprekers
Tijdens het event delen onder andere Gwenda van Vliet (Chief Marketing Officer bij G-Star RAW), Marieke de Klein (Head of Marketing bij het Rembrandthuis) & Gijsbregt Vijn (Managing Director Lemon Scented Tea) hun inzichten.
- Gwenda van Vliet, Chief Marketing Officer bij G-Star RAW, spreekt over het bouwen van een authentiek merk dat op verrassende en eigentijdse manieren de harten raakt van een global audience.
- Marieke de Klein, Head of Marketing bij het Rembrandthuis, deelt haar visie over het blijven vernieuwen van je merk en hoe in te spelen op de trends van vandaag.
- Gijsbregt Vijn, Lemon Scented Tea, zal dieper ingaan op hoe belangrijk een sterk merk narratief is om klanten aan je te binden door cohesie te krijgen op al je kanalen.
Waar en wanneer
Datum: 27 juni 2024
Tijd: 15:00 - 18:00 uur
Locatie: De Lemon Bar, Korte Prinsengracht 26, 1013 GS, Amsterdam.
Na afloop van de inspirerende sessies is er een netwerkborrel, perfect om ideeën uit te wisselen en nieuwe connecties te maken.
Deelname is gratis en open voor alle marketing professionals en business leaders. Ben jij erbij? Er zijn maar een beperkt aantal plekken beschikbaar. Laat weten of je komt door hier te RSVP'en.