3D-campagne La Vache Qui Rit
19-04-2010 (00:00) - Bureaus
La Vache Qui Rit, smeerkaas en kaassnacks, lanceert een nieuwe merkcampagne. Vanaf maandag 19 april zal via televisie en bioscoop een 3D-animatiecommercial te zien zijn waarin de Lachende Koe, samen met vijf karakteristieke koekameraden, de hoofdrol speelt. Het proces van melk naar kaas en van kaas naar La Vache Qui Rit wordt op een spannende en geanimeerde wijze getoond. Uiteraard is de climax van de film het goedkeuren van de kaas door La Vache Que Rit zelf: als zij lacht is het loeiend goed!
Hiermee introduceert La Vache Que Rit haar nieuwe merkcampagne en wordt fictie gecombineerd met werkelijkheid. Gedurende 30 seconden is deze commercial op tv te zien op TV en gedurende 60 seconden is de 3D animatiefilm ontworpen door Samuel Tourneux, te bewonderen tijdens kindermatinees in de grootste Pathé bioscopen. Deze film, herkenbaar in de stijl van Pixar en Chickenrun, is onderdeel van een grotere merkcampagne die La Vache Que Rit in de aankomende maanden zal uitrollen.
La Vache Que Rit was op zoek naar een verrassende en nieuwe merkcampagne waar het authentieke en betrouwbare merk vooral relevant wordt voor kinderen. Samuel Tourneux, internationaal bekende 3-D ontwerper en winnaar negentien filmprijzen en zelfs een Oscar in 2008, onwierp deze 3D-film voor La Vache Que Rit. Het resultaat is een korte animatiefilm die kinderen aanspreekt en hen meeneemt en deel laat maken van deze geheimzinnige, vrolijke en unieke club. Vanaf maandag 19 april te zien op RTL, STER, Nickelodion, Disney SD en STER Kids TV. Tijdens de meivakantie, vanaf 29 april tot 12 mei, ‘draait’ deze film in de grotere Pathé bioscopen gedurende kindermatinees.