Billy Grace start samenwerking met Pricewise

06-02-2024 (10:45) - Bureaus

Pricewise kiest voor de AI-software van Billy Grace. Marketingbureau 4to9, dat is opgericht door Erik Hornung en Lars Postmus, begeleidde de selectie en implementatie van de AI-software.

Mitch Voskuilen, CEO en founder van Billy Grace: “Met Billy Grace geven we marketingteams toegang tot AI, zodat ze in staat zijn de effectiviteit van online marketing binnen en over kanalen beter te automatiseren en optimaliseren. Dat leent zich perfect voor een merk als Pricewise, dat met een digitaal vergelijkingsplatform nog meer klanten in de marketingfunnel wil bedienen en wil laten converteren tot klanten. We kijken ernaar uit om de vergelijkingssite data-gedreven inzichten te bieden en online te helpen groeien.”

Synergie

Merel Dekker, Head of Marketing bij Pricewise: “We hadden bij Pricewise diverse tools voor het in kaart brengen van attributie, maar dat gaf ons niet de gewenste duidelijkheid voor optimalisaties. Met de AI-tool Billy Grace komen alle campagnes samen en zijn we in staat dit effect meetbaar te maken en meer synergie te creëren. Daarnaast kunnen we met behulp van Billy Grace onze campagnes beter plannen en optimaliseren, om zo Pricewise verder te laten groeien.”

Mens én machine

Lars Postmus, een van de founders van 4to9: “Wij zoeken altijd naar innovatieve oplossingen voor bestaande problemen. AI is daar een onmisbaar onderdeel van, omdat het ons onafhankelijke argumenten geeft voor beslissingen over marketinginspanningen. De slimme tooling van Billy Grace helpt ons om betere keuzes te maken. Wij geloven in de combinatie van slimme software en senior collega’s. Het winnende team is de combinatie van mens én machine.” 


Media

Marketing

Economisch